מועדון “קפה בוקר”

מועדון “קפה בוקר” מפעל חברתי יחודי 

מועדון קפה בוקר, פועל פעמיים בשבוע, בין השעות 10:00 – 12:00,בימי ראשון בבית הכנסת של המנין המשפחתי המסורתי, ובימי רביעי במועדון “גיל הזהב” ע”ש תמר זגר ז”ל.

 ב”קפה בוקר” יש הרבה שמחה, יחס ועזרה הדדית, ונעשית בו פעילות עצומה למען ועםקבוצת הקשישים שבינינו, שכבר אינם יכולים לצאת ולבוא בקהל באופן חופשי כרצונם. פעילות הבנויה כולה על התנדבות, ומסירות רבה הן של המפעילות/ים והמארגנות/ים וגם התורמות/ים מכישוריהם מכשרונם ומיכולותיהם. קשה למנות את כולם אך התודה של כולנו נתונה להן/ם. אמרו כבר לא פעם “כל קהילה נמדדת ביחסה לקשישים שבתוכה” ובכפר ורדים, זו לא רק אמירה.

יש גם שיתוף פעולה נחמד וקשרים יפים שנוצרים עם תלמידי בתי ספר שמדי פעם מגיעים לפגוש לשחק ולשמח את חברי “קפה בוקר”, וגם הקהל הרחב מוזמן לבוא ולהנות יחד עם חברי “קפה בוקר” בארועים ובהופעות הנערכים בדרך כלל בשעה השניה של פעילות המועדון.

תבואנה/יבואו על הברכה כל העוסקות/ים במלאכה במסירות ובאהבה.גם הקהל הרחב מוזמן לבוא ולהנות יחד עם חברי “קפה בוקר” בארועים ובהופעות הנערכים בדרך כלל בשעה השניה של פעילות המועדון.

(מהודעות הפרסום של “קפה בוקר”)

 

 

רעות כהן שהיא חברת וגזברית בהתנדבות של המנין המשפחתי המסורתי, וגם משמשת כגזברית, כמובן בהתנדבות, של “קפה בוקר” התחילה מפעל יפה של צילום ותעוד הארועים, תמונות וסרטונים אותם היא מעלה בקבוצת הפייסבוק שהקישור שלה מופיע להלן:

https://www.facebook.com/groups/2873673272658072/

כל כך הרבה ניתן לראות ולהתרשם מן התמונות והסרטונים הללו, אל תפספסו!

Tagged with: , , ,
Posted in בית הכנסת, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’