929 – קבוצת התנך של כפר ורדים יוצאת לגיוס המונים

929 – קבוצת התנך של כפר ורדים יוצאת לגיוס המונים

חברות וחברים יקרים,

מזה כמעט שנתיים אנו , במניין המשפחתי, לומדים תנך מידי יום ראשון בערב. קבוצה נהדרת של גברים ונשים, המבקשים לחדש את הקריאה בתנך כאמצעי לשיח אחר בחברה הישראלית. הצטרפנו למיזם 929 ובקצב של 5 פרקי תנךמידי שבוע , הרי שמאה שבועות כבר בכיסינו, ואנו עומדים בפני סיום ספר יחזקאל והתחלת תרי-עשר. למעלה ממחצית התנך מאחורינו, ועוד כמחצית לפנינו.

נשמח לראותכם מצטרפים לקבוצתנו המיוחדת, המתכנסת מידי יום ראשון בערב בין השעות 19:45-21:15, אחת מיני מאות קבוצות לומדים בארץ ובעולם.

התנך , נכס לאומי ואוניברסלי, ראוי לבמה מכובדת ופתוחה ומתחדשת: וזה בדיוק ליבו של מיזם 929. חלק מתפקידי כאן ובכלל, הינו לקדם את הקולות של יהדות פלורליסטית בציבוריות הישראלית ובכלל. הפנייה הפעם הינה לטובת “גיוס המונים” על מנת לאפשר את המשכו והרחבתו של הפרוייקט הנפלא הזה. אכן, להתעסק עם גיוס כספים זה פחות “רוחני” ופחות נעים – אבל בידוע כי ללא הקמח לא תהיה תקומה לתורה זו, אך אני מאמינה כי יש לתנך כח טרנספורמטיבי , ודווקא בעת הזאת. מאות אלפים, תלמידים, מורים וגם לומדים ולומדות כמונו, נהנים כל יום מאתר 929, מרב גוניותו, מעומק המחשבה והיצירה העולה ממנו.

אני פונה לכל אחת ואחד מכם, בואו וננסה לגייס את שסביבינו למטרה זו המאגדת תחת גג אחד כל כך הרבה נשים ואנשים מכל הזרמים השונים, בארץ ובעולם, שונים אך עם חלום לנהל שיח על בסיס מצע משותף ורחב!

בואו נסייע לתת במה והד לתנך. תודה גדולה לליאת סידס שגרירתנו ב-929, והיא המנצחת על המלאכה!

אם יש לכם שאלות, תוכלו לפנות אליה או אליי. ובאופן מעשי: העתיקו את הלינק הבא, ושתפו אותו בכל פורמט אפשרי. ותבוא עליכם הברכה!

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/35344/

Tagged with: , , ,
Posted in לימוד, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’