הקורונה (הקור-רונה)

 

הקורונה (הקור-רונה). בעוד העולם כולו עסוק בסטטיסטיקה ובמספרים, הקורונה מהווה הזמנה נדירה להתעוררות, להתעלות ויצירה משותפת של האנושות החדשה. אנושות שחיה בחיבור עם האמת הניצחית שאלוהים אחד, הכל אחד, כולנו אחד…
זה הרגע בו עלינו לבחור באהבה ולא להתבלבל עם הפחד. זה הרגע לאפשר לאנושות חדשה ומאוחדת להתגלות מתחת להריסות, אנושות שמחויבת למסירות, לאהבה ולחיבור לאמת, שממש עכשיו, קוראת לכולנו לבחור בה, לנוח בלא ידוע, לתת, להפתח ולראות בבירור את השחר של אנושות שסוף סוף מגשימה את היעוד והפוטנציאל שלה: משפחה אחת מאוחדת. לא נטמון ראשינו בחול, נשמור על גופנו ונשמתנו, אך יחד עם זאת לא ניתן לפחד לבלבל ולעוור אותנו. לא ניתן לפוליטיקאים מפוחדים ומבולבלים ולתקשורת אבודה ומנותקת להשתלט לנו על החיים.
הפחד נראה לנו בטוח הגיוני ובלתי נמנע בתוך ענני הבלבול של הימים האלו, אבל לכל אחד יש גם גישה לחכמת הלב, לתבונה, למרחב של שקט, עמוק מתחת לסערה. וביחד יש לנו כח בלתי מוגבל, להתגבר ולהתעלות מעל הכל וליצור ביחד סדרי עולם חדשים.
שינוי לא יבוא אלינו, שינוי קורה דרכנו… כל שנדרש מאיתנו הוא האומץ להיות נוכחים, מול מציאות שמתנפצת מול עינינו, ואין לנו לאן לברוח.
זה זמן למודעות, לתת לחכמת הלב מרחב, להאיר ולהעיר דרך חיים חדשה המחוברת לאמת הקיומית: אנחנו משפחה אנושית אחת על פלנטה מדהימה ונדירה .
מעבר לכל ההפרדות המלאכותיות שיצרנו בעיוורון ,שום הבדל חיצוני לא יכול להפריד בינינו: צבע, דת, לאום, גזע, מגדר או מעמד חברתי.
כל אחד ואחת הם ביטוי יחיד ומיוחד וחד פעמי של האחד, של השלם , של האלוהות שאין לה שם או הגדרה.
זה הזמן שלנו להתעורר, ולראות גם את המתנה שהימים האלה נותנים לנו: להאט, לעצור, להתבונן פנימה, להקשיב ולהווכח מה באמת חשוב, מה היעוד שלנו פה, על הפלנטה האלוהית הזאת ולזהות את ההזדמנות, לתת לרוח האנושית מרחב לזרוח ולהאיר דרך חיים חדשה לאנושות חדשה.
עכשיו, ממש עכשיו . הקורונה” (בשמה של אחדות הכל) מזמינה את כולנו להתעורר ולהיות ההתחלה של האנושות החדשה . אנושות
שמתקיימת כטבע האמיתי, העמוק ביותר והבלתי משתנה של ההוויה והנשמה.
עמוק בלב כולנו מרגישים שבאמת הגיע הזמן…

כתבה ליאת סידס

Tagged with: , , ,
Posted in חברים משתפים, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’