מהנעשה בתנועה המסורתית

לוגו תנועה מסורתית בישראל

מהנעשה בתנועה המסורתית. ההודעה השבועית לפרשת ” שמות”. נוע”ם כמודל לשילוב חניכים בתנועת נוער

בגאווה גדולה על שתנועת הנוער של התנועה המסורתית, זכתה לשמש יחד עם מרכז אדרבא והבטוח הלאומי, כדוגמא לשיתופם של בני נוער עם מוגבלות בפעילות השוטפת של החניכים בתנועה. 
במסגרת פרוייקט חשוב של מרכז אדרבא ונוע”ם בשיתוף פעולה ייחודי עם הביטוח הלאומי פרסמנו השבוע את החוברת “דרכי נועם” – תדריך מתודי-דידקטי לשילוב חניכים בתנועת נוער. ביטוח לאומי לקח את נוע”ם כמודל, והחוברת – המיועדת לכלל תנועות הנוער! – נועדה להמחיש איך ניתן לבצע את השילוב הלכה למעשה. זהו כלי מקצועי שמסייע למדריכים ורכזים בנוע”ם ובתנועות נוער בכלל לתכנון פעילות בקבוצה בה שותפים חניכות וחניכים מגוונים, עם מוגבלות, ללא מוגבלות, ועם צרכים שונים. והיא מציבה את נוע”ם בחזית המקצועית בתחום שילוב פרטני של חניכים עם מוגבלות. לצפייה בחוברת לחצו כאן<https://magazine.digitaler.co.il/noam/> מומלץ לצפות בחוברת המרהיבה, המכילה 38 עמודים שמהם ניתן ללמוד על הכיצד והאיך.  חשוב חשוב!
 
ההחלה ההרשמה לימי עיון נשים האזוריים שיתקיימו זו השנה ה-20 ביוזמתה ובארגונה של ליגת הנשים ליהדות מסורתית בשיתוף התנועה המסורתית ומדרשיות שכטר. נושא ימי העיון השנה הוא “אנחנו הנשים חוקרות גישות בנוגע לעצמנו ולאחרים: במקורות, בספרות, במוסיקה, וברוח”, והם כוללים הרצאות ושיעורים בארבע שפות (עברית, אנגלית, ספרדית ורוסית), המועברים על ידי רבות ונשות חינוך ורוח מהתנועה. כל המידע וההרשמה באתר התנועה המסורתית.<http://www.masorti.org.il/WSDregion>

אשה לומדת מקורות

בקישור זה ניתן לבצע את הרישום לימי העיון האיזוריים בכל השפות שבהם הם מתקיימים.

 
 
 
 
2 Attachments

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Tagged with: , ,
Posted in לימוד, מן הנעשה בתנועה המסורתית, נוע'ם, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’