מזל טוב לבני ובנות המצווה בחודשים הבאים

ציור ספר תורה של לורה בולטר (Laura Bolter)

מזל טוב לבני ובנות המצווה בחודשים הבאים

ואלה הם הנערים והנערות שיעלו לתורה בפעם הראשונה כבני ובנות מצווה בחודשים ספטמבר ואוקטובר. אנו מברכים אותם ואת משפחותיהם ושמחים שבחרו לחוג את בר/בת המצווה במנין המשפחתי המסורתי, לאחר שלמדו עם הרבה נטלי בתכנית “מעברים”, והתכוננו כל אחד ואחת לחלקו/ה בקריאה בתורה.

בשבת פרשת “ראה”, ל באב, א’ ראש חודש אלול, 31/8/19 ,יעלה לתורה מאור בנם של רונית ואבי וייץ, בתפילת שחרית של שבת.

בשבת  פרשת “שופטים”, ז’ באלול, 7/9/19, יעלה לתורה תומר בנם של איריס ואמנון צורי שוסטר , בתפילת מנחה של שבת, ויקרא מתוך פרשת “כי תצא”.

בשבת  פרשת “כי תבוא”, כ”א באלול, 21/9/19, תעלה לתורה שירי ארבל, בתם של יריב ורחלי ארבל, נכדתה של נינל חייט, בתפילת מנחה לשבת, ותקרא מתוך פרשת “נצבים”.

בשבת פרשת “נצבים”, כ”ח באלול , 28/9/19, השבת האחרונה לשנה זו, יעלה לתורה בתפילת שחרית, עוז בן יוסף, בנם של אורלי ואיל בן יוסף ויסגור את רשימת בני ובנות המצווה לשנת התשע”ט!

שנת תש”פ:

בשבת הראשונה לשנת תש”פ, ו בתשרי, 5/10/19, יעלה לתורה אייל זלצר בנם של אריאלה ושי זלצר, בתפילת מנחה של שבת ויקרא מתוך פרשת “האזינו”.

בשבת פרשת “האזינו”, י”ג בתשרי, 12/9/19, יעלה לתורה יאיר זהבי בנם של לילך ודוד מנווה זיו. יאיר יקרא בתורה בתפילת מנחה, מתוך פרשת “וזאת הברכה”.

מיד לאחר חג הסוכות, כבר מחכה לנו בת מצווה , בשבת פרשת “בראשית” –  שירה מוטלינגר, בתם של ברק ואורית מוטלינגר, והיא תקרא בשחרית את פרשת “בראשית”.

ביום חמישי שאחרי כן, ב’ בחשוון, 31/10/19, יעלה לתורה בכותל המשפחות בירושלים, אופק אהרן, בנם של אדווה ואיתי אהרון, ויקרא בפרשת “נח”.

מזל טוב לכל החוגגות והחוגגים! נחת ושמחות לכולם!

 

 

Tagged with: , , , , ,
Posted in טקסים, ניוזלטר 'קולנו', שמחות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’