הגיע זמן שוויון

 

הגיע היום בדוא”ל, מסר מיו”ר התנועה המסורתית בישראל, עו”ד יזהר הס ובו ההודעה הבאה שהקישור אליה להלן:  FMfcgxvzLWzftwKltPrtZgGhlHnpzLKh

חברות וחברים,

ביום רביעי הקרוב 7/11/2018 בין השעות 10:00-11:30 יתקיים בכנסת כנס חירום תחת הכותרת ‘הגיע זמן שוויון’. בעקבות הטבח בפיטסבורג, יצאו חברי וחברות כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה במסר ברור לקידום וחיזוק קשרי ישראל והתפוצות, לקידום הסובלנות הדתית ולהכרה של מדינת ישראל בכל זרמי העם היהודי. ועוד יש בה פרטי רישום למעונינים.

למרבה הצער הארוע מקדים את יציאתו של גליון קולנו, (אי לכך פורסם בדף הפייסבוק של המנין המשפחתי המסורתי). קצת קשה לנו תושבי הפריפריה, להרשם ולהגיע לירושלים בהתראה קצרה כל כך, למרות חשיבות הנושא בו ידון כנס החירום שחברי כנסת יזמו. ואכן יבורכו חברי הכנסת שיזמו דיון זה.

נקוה, שלמרות העובדה המצערת שלא נוכל לקחת חלק בכנס החרום, וכל הכוחות הפוליטיים הפועלים בשטח, תשמע ותהדהד הקריאה החשובה הזאת, והכנס ישפיע על הסיכוי לשמור את היהדות כמקשה אחת למרות הזרמים השונים הפועלים בה. 

יש לציין שהתנועה המסורתית עוסקת רבות בשמירת הקשרים עם יהדות התפוצות על כל זרמיה, ולוחמת על זכותם להיות מוכרים גם במדינת ישראל שנכנעת ממניעים פוליטיים לחרדים והאולטרה אורטודוכסים כמעט בכל דבר.

 

Tagged with: , ,
Posted in ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’