הסעות המתפללים בקלנועית לתפילות יום הכיפורים

 

הסעות המתפללים בקלנועית לתפילות יום הכיפורים

המעונינים נתבקשו לשלוח את ההזמנות להסעות, כשלושה שבועות בטרם מועד, ואכן הגיעו מספר תשובות, אך למרבה הצער רבים נזכרו ליצור קשר ממש ברגע האחרון שנקבע לשעה 15:00 רגע לפני “כל נדרי” 

קריאות וטלפונים אלה, של הרגע האחרון הקשו מאד על סדר ההסעות, שנערך כדי לחסוך ככל האפשר במספר הנסיעות, וכדי שכולם יגיעו הביתה ויוסעו בזמן, ולמען לא יתבזבזו משאבי האנרגיה של הבטריות של הקלנועית.

אשמח מאד ואברך אם להבא תהיה היענות מוקדמת יותר.  כלל חשוב הוא  שהנוסע יחכה במקום שנקבע, כי בהעדר קשר נסעה הקלנועית מספר פעמים מיותרות ובהחלט חבל על כך….. כמו כן אין לערוך שום שינויי נסיעה שלא בתיאום עם האחראי להסעות.

יחד עם זאת אפשר לברך על המוגמר:

במהלך ערב ויום הכיפורים היו כעשרים הסעות בממוצע של 2 – 3 נוסעים בכל אחת, סה”כ נסעו כחמישים עד 60 איש.חלקם נסיעה אחת וחלקם גם ארבע נסיעות.

התודה מגיעה בראש וראשונה לחברנו היקר שלמה דה הרטוך ז”ל שתרם את הקלנועית שרכש (לשימושו, אך לא הספיק) למנין שלנו לשימוש להסעות יום הכיפורים.

שניה לברכות, המועצה המקומית על התמיכה בהוצאת התשלום לנהגת הקלנועית.

תודה גם למיה שנהגה בזהירות רבה, הגיעה תמיד בזמן וללא עיכובים, והיה נעים מאד לעבוד עמה. מיה היא ערביה תושבת הכפר אשר מתפרנסת משרותים שונים לתושבים.  אמינה מאד ומסודרת.  עוסקת בעבודות שונות כמו: dog sitting, עבודות גינון, הובלות קטנות (יש לה קלנועית והיא יכולה להסיע בה משאות קלים ו/או אנשים שזקוקים לניוד. המעונינים יוכלו לקבל את מספר הנייד שלה אצל אסתי דוד.

אסתי כיוזמת ואחראית לתחבורה של יום כיפורים.

 

 

 

 

 .

Tagged with: , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, ניוזלטר 'קולנו', תפילה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’