רב שיח, פרויקט משותף לתנועה המסורתית ומשרד התפוצות

[shashin type=”photo” id=”7447″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]מפעל “רב שיח” הוא מיזם משותף לתנועה המסורתית ומשרד התפוצות, ומטרתה לחזק ולהעמיק את הקשר בין הקהילות בארץ לבין קהילות קונסרבטיביות בתפותות.

התוכנית יוצרת ומקיימת שיתופי פעולה בין 20 קהילות מסורתיות בארץ לבין כ-80 קהילות קונסרבטיביות ברחבי העולם.  באמצעות התכנית אנו שואפים לטלפח שיח הדדי בין הקהילות בנושאים מרכזיים איתם מתמודדת החברה הישראלית והקהילות היהודיות ברחבי העולם.  

התוכנית החלה לפעול בקיץ 2015, ומתמקדת במידה רבה באמצעות שיחות טלפון ותקשורת מקוונת בין הרבנים והקהילות המשתתפות, בתכנים העוסקים בתרבות, חברה ופוליטיקה בישראל. הקהילות יפעלו על מנת לבנות מערכת יחסים של הפריה הדדית באמצעות דיאלוג ותכנים חינוכיים.

קישור לאתר התכנית ובו פרטים בעברית ובאנגלית:

 https://www.masorti.org.il/page.php?pid=3151

קהילתנו היא אחת מהקהילות המשתתפות בתכנית ונסיעתה של הרבה נטלי לארצות הברית לועידת הרבנים, תאפשר ביקור בקהילת “שומרי אמונה” בעיר מונטקליר ובקהילה נוספת בעיר מוריס, שתיהן בניו ג’רזי.  הפגישות תערכנה בימים רביעי וחמישי בשבוע הקרוב 22 ו-23 בפברואר.

מאחר שאנו (מיכה ואני) נמצאים במרחק קטן מאד משתי קהילות אלה שמחנו לקבל הזמנתה של הרבה נטלי ולהצטרף אליה לאחת או לשתים מהפגישות הללו. 

החומר שהוכן לקראת נסיעת הרבה:  גליון לקראת שנת ה-20 לקהילתנו שלשמחתי הגיע לידי, מרהיב יפה ומאיר עינים ויש בו הרבה תקווה ואופטימיות והרבה עשייה לעתיד, כמו גם סקירת העשייה של הקהילה בעשרים שנות פעילותה. אנו מקוים שיופיע גם באתר של המנין בעתיד הקרוב.

התודה לסוזן ראנד-לקריץ ולרבה נטלי על העבודה הגדולה שהשקיעו בהפקת הגליון ואודה על האמת גם בהכנת כרטיסי הביקור המכובדים שהוכנו לקראת הנסיעה וישמשו גם בעתיד.

אסתי

 

 

Tagged with: , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, קהילה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’