סליחות, תשליך וראש הנקרה

[shashin type=”photo” id=”5435″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]חוויה מושלמת במקום נפלא, היתה לכך המשתתפים שהגיעו לארוע.  בשטח הפתוח על סלעי הכורכר והזיפזיף מול הים השקט, והנוף המשגע של ראש הנקרה הגבול הצפוני שלנו,  כשממול ה”דבור” השומר תמידית עליו ועלינו, שבזכותם אנו יכולים להנות מכל אלה. ובתזמון מקרי באותם רגעים עצמם נערך בחיפה טקס החלפת מפקדי חיל הים לא יכול להיות סמלי יותר מזה.

המון תודות לנילי ולנוע”ם על הארגון, על ההסעות, על הדאגה לשנע כסאות להביא כבוד ולדאוג לפרטים השונים, על שתופם של החברים מ”בית בחורש” ומההוסטלים בכברי ובעכו, שכל כך נהנו יחד עם כולם. לרבה נטלי שעמדה ב”גבורה” וניהלה טקס לבבי, מרשים ומרגש בתנאים של קהל מפוזר בשטח, המון דברים שמסיחים את הדעת, תאורה של שקיעה ופנסים ועמידה כנגד כל הרעשים הסביבתיים ללא הגברות.  תודה גם לאריה זוהר ולאורי זית שלוו את השירה בנגינת אקורדיונים. [shashin type=”photo” id=”5439,5439,5438,5437″ size=”medium” columns=”2″ order=”user” position=”center”]

ומקצת מהתגובות, כתבה איריס עפרוני”:

מנפלאות חיי הקהילה שלנו: בתוך המולת המעבר פאניה אומרת לי כן אומרת נוסעים לעשות תשליך על שפת הים בואי. אז באתי. עליתי על האוטובוס ונסענו לחוף ימה של מדינתינו היקרה והקסומה.” הרבה “החדשה שלנו סיפרה ש כה באלול הוא בעצם יום הולדת לבריאת העולם. וכך ישבתי לי מוקפת יופי והדר עם האוויר ספוג החמצן והשמש הכתומה שנחבאה לה בין העננים וחיממה את ליבי. כשממול “דבור” של חייל הים שומר עלינו. איזו רבה מדהימה קיבלה הקהילה לשנה החדשה. בורכנו כולנו. החיים כל כך יפים כשחושבים על זה 🙂 לא??..!

https://www.facebook.com/esther.david.7311/posts/1369619063051594

שקיעה נפלאה, ים שקט שמימיו בכחול כהה שמתערבב בירוק ובזהב. ילדים, מבוגרים, חברים ואוירה נפלאה. והרבה נטלי מנצחת על הארוע בעזרתם של אריה זוהר וחבר שלוו באקורדיונים את השירה והפיוטים. ותאמינו או לא היה כיף גם להיות יכולים לצלם ולהראות מעט ממה שהיה שם היום אחה״צ, שכן לא ניתן לעשות זאת בשבת או בחג. אז כולם צילמו והפיצו תמונות כיד המדיה הדיגיטלית המאפשרת זאת.

אורית מוטלינגר קורזיון – ברוח תשליך… מרגש, מלא אהבה ורצון להתחלות חדשות.[shashin type=”photo” id=”5446,5436,5434,5440″ size=”medium” columns=”max” order=”user” position=”center”]

 

Tagged with: ,
Posted in ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’