משולחן העורכת – בעקבות בר המצווה המאד מיוחד בשבת האחרונה

תמונה של אסתי דוד

בעקבות בר המצוה המאד מיוחד בשבת האחרונה, חברי קהילה, מדריכי נוע”ם משפחה וחברים יקרים, תודה חמה לכל המשתתפים בתפילת שחרית של שבת, פרשת ״בהר״ ובחגיגת בר המצווה המאוחרת של מרדכי זהבי בן ה-88.

תודה לכל המתנדבים שהביאו מטעמים לשולחן הכיבוד שלאחר ה״קידוש״, שהיה עשיר, מגוון וטעים.

תודה ליעל וייץ (הילב)’ המלווה החמודה של מרדכי, שהגתה את הרעיון מהיכרותה הקרובה עמו, ועזרתה בהכנות ובסדורים לקראת הטקס ובמהלכו לא תסולא בפז! 

תודה למירי לבינסון בתו של מרדכי ולכל בני המשפחה. לנילי ולכל העוזרים במטבח, ובל נשכח גם את שירה מוטלינגר שעזרה להכין את סדור המפיות הצבעוני. כל הכבוד ותמיד נשמח לעזרתה. 

תודה ליהודה ראנד-לקריץ שליח הצבור, לעופר דוד שקרא את כל הפרשה כולה, לאיתן מטלו שקרא את ההפטרה, לחברי נוע״ם (תנועת הנוער המסורתי) ששימחו את כולם בתפילת ״עלינו״ בשירה ובריקוד בנוסח נוע״ם בכל הסניפים, בארץ ובחו״ל. לשלי כהן החמודה שביקשה ושרה בקולה הנאה ובבטחון את ״שיר הכבוד״ ולכל מי שהיה שותף בחוויה המרגשת כל כך שחווינו כולנו. 

קהילתיות במיטבה כבר אמרתי?! אז אומר שוב! יישר כוח לכולם!

קשה להעביר במלים את שהתחולל בבית הכנסת. התרגשות, התעלות ושמחה. התרגשות של בעל השמחה שסוף סוף ״השלים מעגל״ בעלותו לתורה בפעם הראשונה בחייו. של בני משפחתו נכדיו ונינותיו שהמטירו עליו סוכריות לברכה לאחר השלמת המשימה. החיבוק והריקוד שלו עם מירי (הבת) לצלילי השירה של ״סימן טוב ומזל טוב״ ומחיאות הכפים המלוות. 

המשתתפים הרבים בתפילה שקטה מכבדת ובתפילה משותפת בקול גדול של החלקים המושרים בתפילה, היו ערך מוסף ענק וחוויתי ונדמה לי שלא היה איש מבין הנוכחים שלא חש בכך. מישהו ציין שלא נותרו הרבה ״עינים יבשות״ בקהל הרב. 

 נותר רק לברך את חתן ״בר המצוה״ בהרבה מזל טוב ואריכות ימים, בבריאות טובה ושמחה במשפחתו החמה והאוהבת.

מצטערים אין תמונות אוטנטיות מאחר שאי אפשר לצלם בבית הכנסת בשבת. ננסה לשחזר מחר ולהשלים בצלום תמונה ״שלא צולמה בשבת״ מאוחר יותר. 

שבוע נפלא!

Tagged with: , , , , , , ,
Posted in דבר העורכת, טקסים, ניוזלטר 'קולנו', קהילה, שמחות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’