הודעות המנין

[shashin type=”photo” id=”5030″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”] תפילות קבלת שבת ושבת: יום שישי בשעה 18:30, ובשבת בשעה 09:00, נשמח להשתתפות מתוגברת ותודה חמה מראש לכל הנענים לקריאה.

 

 

 

[shashin type=”photo” id=”4563″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”left”] חידוש חברות לשנת תשע”ו

אנחנו מתחילים להתארגן לקראת חידוש החברות לשנת תשע”ו.  תודה חמה לכל החברים שמלאו חובתם לשנת תשע”ה, ואנו מבקשים להקדים ולחדש את החברות בהקדם.  סכום דמי החבר לא השתנה ועדיין עומד על 720 ש”ח.  בעלי חשבון בבנק הבינלאומי שבכפר, יכולים לחלק את התשלום ל-12 תשלומים בהוראת קבע.  המעונינים לקבל טופס לחתימה אנא פנו אל אסתי דוד esthidavid@gmail.com  (תודות לחברים המשלמים בהוראת קבע מתמשכת, אין כל צורך לחתום מחדש).  אשמח לכל פניה או בקשה להסברים בנוגע לתשלום הטלפון הסלולרי הוא:  0545-319164.

אנו מבקשים עזרת כל החברים, האוהדים והתומכים, לעזור בהרחבת המעגלים של חברי המנין.  לעודד משפחות צעירות להצטרף, כמו גם כל אחד המעונין לשמר את המסורת היהודית בדרכו שלו ו/או בדרכנו. 

 

 

[shashin type=”photo” id=”4752″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”] שרות הסעות בקלנועיות שומרות שבת בחגי תשרי 

המרחק בין בית הכנסת של המנין ממרבית בתי התושבים והטופוגרפיה של הכפר, מקשים על רבים להגיע לתפילות.  אנו מנסים להתארגן להסעות ברכב חשמלי “שומר שבת” בחגי תשרי, ומבקשים מאד מכל התושבים המעונינים, ליצור קשר עם אסתי דוד (הפרטים לעיל) אם יש להם צורך וענין להשתמש בהסעות אלה על מנת להגיע לתפילות.  

התייחסותכם לשאלתנו, תעזור לנו למצוא את הדרך הטובה ביותר לשרות זה.  בתודה מראש על שתוף הפעולה, כי רק באמצעותה נוכל לצפות ולאמוד את הצרכים!

 

 

 

 

Tagged with: , , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, ניוזלטר 'קולנו', קהילה
2 comments on “הודעות המנין
  1. דר' שמחה שרף says:

    1. לא מצוין המחיר לחברות לבודד

    מה קורה לאלו שאין להם חשבון בכפר

    2 אני מעוניינת בהסעה ביום כיפור בדרך חזרה מתפילת כל נידרי

    תודה מראש

    • Esthi David says:

      לשמחה שלום,
      לשאלותיך: 1. עלות דמי חבר ליחיד היא מחצית הזוגי, דהיינו 360 ש״ח לשנה
      2. כידוע העברות כספים בין בנקים אינן זולות, וכנ״ל גם הוראת קבע. ההוצאות תבטלנה או תצמצמנה את ההכנסות שהן קטנות בלאו הכי. הוראת
      קבע בין שני חשבונות בבנק בו מתנהל חשבון המנין אינה כרוכה בהוצאות.
      3. תודה על תשובתך לגבי הסעה ביום הכיפורים. מקוים שנצליח לארגן זאת, ובתקוה למסד זאת גם לשנים הבאות.
      תלוי כמובן במספר המעונינים ובעוד מספר נרודות.
      , אסתי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’