סיכום מחנה – נילי אלדר

[shashin type=”photo” id=”382″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right” crop=”n”]מהכפר השתתפו במחנה 16 פעילים בטווח הגילים ‘ג-י’ לתקופה של 3 ימים, 5 ימים, 12 יום ומדריכה אמיצה אחת שהתה במחנה 18 ימים, מיום ההקמה הראשון ועד יום הפירוק האחרון, כולל ועידת נועם השנתית .

במהלך המחנה הפעילים היו עסוקים רוב שעות היום, החל מתפילת שחרית, פעולות הדרכה בנושאים שונים, פעילות חוגים, הווי, משחקים, ארוחות ופעילויות חברתיות אחרות.

המוראל היה מאוד גבוה והרבה מאוד שירים, צחוק וקריאות עידוד נשמעו במהלך רוב היום והערב מעל המחנה. אפילו מזג האויר החם והלחות המעיקה (שאנחנו בכפר ורדים לא מורגלים אליה) לא הצליחו לקלקל את החגיגה.

הפעילים מגילאי ו’ ומעלה קיבלו את השבת פעמיים במהלך המחנה – ביער – והמושג “החמה מראש האילנות הסתלקה, בואו לקבל את פני שבת המלכה” היה מאוד מוחשי ומעצים.

בסוף המחנה הוענקו שרוכי הדרכה לשכבת “נופים”, שכבת קורס ההדרכה של נוע”ם. בוגרי קורס ההדרכה של סניף הכפר היו מבין מקבלי השרוך החדשים. אנחנו כולנו מאחלים להם בהצלחה בשנת הפעילות הבאה עלינו לטובה!

הקבוצות פועלות על פי שכבות גיל ארציות ורוב הילדים חזרו הביתה עם שפע חברים חדשים.

בשיאו מנה המחנה 560 פעילים וצוות בוגר ולקחו בו חלק פעילים מכל סניפי נוע”ם בארץ.

מספר הורים התקשרו אלי במהלך המחנה והתלוננו שהילדים לא מתקשרים הביתה… הסיבה לשקט הטלפוני היא פעילות מהנה סביב השעון , יחס אישי וחברים טובים, דבר שמשכיח את הבית ומפחית את הגעגועים עד כדי התנתקות מוחלטת מהטלפון והרצון לעשות בו שימוש…

למספר הורים זה היה קשה… לילדים בכלל לא…

במקביל למחנה, נמצאת בארץ קבוצה של פעילי נוע”ם אנגליה במסגרת “תור ישראל.”

את הקבוצה מלווים שני פעילי נוע”ם מהכפר – זהר פליוב וצביה וייס, שויתרו על השתתפות במחנה לטובת עשייה חשובה זו.

כבר מחכים לטיול סוכות!…

Tagged with: , , , ,
Posted in נוע'ם, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’