הודעות המנין: מועדי תפילה, נגישות לתפילות יום הכיפורים, דמי חבר תשע”ו

 [shashin type=”photo” id=”5030″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]מועדי התפילה שבת “ראה”.  אנו מזמינים את כלם לבוא ולהתפלל עמנו.  תפילת קבלת שבת ביום שישי בשעה 18:30, ותפילת “שחרית” בשבת בשעה 09:00.  נשמח ונעריך השתתפות רבים.  אנא השתדלו לקחת חלק.

 

 

 

[shashin type=”photo” id=”4752″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”center”] אנו עוסקים עדיין בנסיונות לדאוג לכך שתהיה אפשרות נגישה לאלה שאין ביכולתם להגיע לתפילות יום הכפורים בבית הכנסת.  מסתמנות אפשרויות שונות ואנו מאד מקוים שנצליח להתארגן כדי להעמיד שרות זה לרשות המתפללים.  לפרטים ולהודעה אם יש לכם ענין בכך (אלה שעדיין לא הודיעו)  אנא התקשרו  בהקדם עם אסתי דוד טל:  0545-319164, או לדוא”ל:  esthidavid@gmail.com

 

 

 

[shashin type=”photo” id=”4563″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”center”]תשלומי החברות במנין המשפחתי המסורתי מתנהלים עלפי השנה העברית, מחגי תשרי ועד סופה של השנה לפני החגים.  אנחנו כבר בפתחה של שנת תשע”ו והגיע מועד חידוש החברות במנין לשנה זו.  סכום דמי החבר לא שונה, ונשאר כשהיה:  720 ש”ח לזוג 360 ש”ח ליחיד.  נשמח ונודה אם תקדימו למלא התחיבותכם בהקדם.

ניתן לשלם בדרכים הבאות:

1.  באמצעות המחאה אחת או מספר המחאות 

2. באמצעות הוראת קבע לחשבוננו בבנק . סדור זה  מתאים רק לבעלי חשבון בסניף הבנק הבינלאומי במרכז בכפר ורדים.   ניתן לעשות זאת באמצעות חתימה על טופס לשנה אחת או כהוראה מתמשכת (לבחירתכם), לקבלת טופס לחתימה אנא שלחו מייל לאסתי

אנא התקשרו עם אסתי דוד טל:  0545-319164, או לדוא”ל:  esthidavid@gmail.com.

תודה לחברים שכבר שילמו את דמי החבר, וכמובן לאלה שחתמו מראש על הוראת קבע מתמשכת ותשלומיהם החודשיים מגיעים לחשבון הקהילה מדי חודש.

Tagged with: , , , ,
Posted in חגים, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’