דיווח מנילי, רכזת נוע”ם

לוגו נוע"ם

דיווח מנילי, רכזת נוע”ם.   נכנסנו לחודשיים האחרונים של שנת הפעילות שלנו…פנינו כבר אל המחנה ביער חנתון….     מקווים שכולם כבר נרשמו    ….

 
 
מי שעדיין לא הקדים להרשם  ( ולחסוך כסף) מומלץ לנצל את ההרשמה המוקדמת והמוזלת. כל הפרטים באתר נועם     www.noamist.org –     
 

המחנה פתוח לכולם – גם ילדים שאינם בנועם – זו הזדמנות להרחיב את השורות.  אז אתם מוזמנים להציע את המחנה גם לילדים של השכנים….. 🙂          וכמובן ניתן להתקשר אלי בכל שאלה בנושא !

 
תאריכים והודעות שצריך לזכור – :
 
1. ביום שישי  ( מחר – 27.4.18 ) באופן חריג לא תתקיים פעולה.
 
2. עקב מיעוט המשתתפים בפעולות ימי השישי בגינה הקהילתית ( אולי עקב התחרות במרכז המסחרי….?) החלטנו להעביר את פעולת שישי לשעה 16:00-17:30   – בגינה הקהילתית.  לכן החל מיום שישי 4.5.18 יתקימו הפעולות בשעה 16:00-17:30 בגינה.  נקווה שהשעה הזו נוחה יותר וילדים רבים יותר יגיעו. ( מי שלא מכיר – החורשה והגינה מאחורי כיכרות 5-6).
 
3. ביום שלישי  הקרוב – 1.5.  ניפגש לפעולת ל”ג בעומר  בשעות הרגילות  -17:00-19:00 בגינה הקהילתית  ( לא באמירים)   הילדים מתבקשים להגיע לפעולה בנעלים ועם בקבוק מים.  אנחנו מקיימים חגיגה משותפת. אשלח לכל ההורים בהודעת ווצאפ  מה לשלוח עם הילדים לטובת העניין.
 
4. שבתון קיץ  סניפי יתקיים בסופ”ש של 15/16.6  בכפר ורדים – במבנה שלנו  מעל כיכר 8. פרטים יישלחו בהתקרב המועד. אנא השתדלו לקחת נתון זה בחשבון בתוכניות המשפחתיות שלכם.
 
באיחולי שבת שלום וסופ”ש מהנה.  🌿🌸🌱
 
צוות נועם .
 
 
 

נילי אלדר- רכזת סניף כפר ורדים             

052-3772907  ½  02-5658022

 

 

Tagged with: , ,
Posted in נוע'ם, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’