אזהרה מפני רמאים

אזהרה מפני רמאים.  מקרה אמיתי שקרה לי השבוע. מקוה שכולכם קוראינו, תיזהרו מחברות סלולר ואחרות שמנסות לנבור בכיסיכם.  אל תשכחו לעבור על כל תג בחשבוניות ולהתלונן מיד כאשר אתם מגלים ש”נכנסו לכם לכיס” ומרוקנים אותו בלי שנתתם רשות לכך

ספור שקרה ביום שני האחרון עת ישבתי עם חברה ללמדה תכנה כלשהי. הגיעה אלי שיחה סלולרית ומתקשר זיהה את עצמו כאיש חברת הסלולר שלי ומסר גם את שמו הפרטי, אמר שהוא רוצה להוזיל לי משהו.  השבתי שאין לי פנאי כרגע, שיתקשר מאוחר יותר, הציע שיתקשר בשעה 15:00. 

כל אותו יום לא הגיעה כל שיחה ממנו. במקומה מצאתי בערב הודעה בנוסח זה: “לקוח יקר, ברכות על הצטרפותך לשירות התיקונים של (חברת הסלולר), במסגרתו תהנה משירות תיקונים איכותי במרכז השרות של החברה ברחבי הארץ.  השירות הינו בתשלום חודשי קבוע, בכפוף לעלות תיקון ובהתאם לתנאי השירות המלאים שיעודכנו מעת לעת.  חתומה קבוצת (החברה).”

הגבתי בהודעה חוזרת:  “לא ידוע לי שהצטרפתי לשרות תיקונים שלכם, אודה אם תפרטו מי ומתי צרף אותי לשרות הנ”ל”

על כך קיבלתי הודעה אוטומטית שעלי לשלוח להם רק את אחד המספרים מ-1 עד 4 על פי הנושא המצוין. עשיתי זאת וקיבלתי ולבקשתם בחוזר שלחתי את מספר הזיהוי.  היה המשך לשיח ההודעות (ששמור אצלי בסלולר) התייאשתי כשקיבלתי ממישהי את חוזה ההתקשרות הכללי של החברה לשרות התיקונים.

למחרת בבוקר “התיישבתי” על הטלפון לשעה ארוכה. שמעתי המון פרסומות למוצרי החברה, עד שסוף סוף הגיעה תגובה אנושית.

ביקשתי לברר מי שלח לי בשעה 11:10 את הברכה על הצטרפותי כביכול, והדוברת אישרה שהיה זה אותו אדם שהתקשר בבוקר. שאלתי באיזו רשות הוסיף אותי לשרות תיקונים שלא ביקשתי ודרשתי לדעת באיזה מכשיר מדובר. מתברר שהוא “מכר” לי שרות תיקונים למכשיר מדור ישן שהתקלקל לפני 25 חודשים, ולא ניתן היה לתקנו. החיוב החודשי שנדרש היה 24.90 שקל לחודש. גניבה לאור היום!

דרשתי אישור שהיא אכן מבטלת את חוזה שירות התיקונים השקרי, ושתלונתי תועבר לאותו אדם למנהל שלו, כמו גם למנהל שלה. ואכן הגיעו שני מיילים מאשרים כבקשתי. הזהרתיה שאיני מוכנה לשלם אגורה אחת בגין היום האחד שבו הייתי קשורה לשירות שלא בטובתי וברשותי כאמור. היא אמרה שתזכה את חשבוני הבא ב-10 ש”ח על מנת להבטיח שלא יגרם לי נזק. אני עדיין מחכה לראות את החשבון הבא שאין בו חיוב כלשהו על הסעיף הזה.

ארשה לעצמי לפרסם את שם החברה אם יתגלה שחויבתי בגין החוזה הזה שצורפתי אליו. 

אסתי דוד

 

Posted in חברים משתפים, ניוזלטר 'קולנו'
2 comments on “אזהרה מפני רמאים
  1. אורלי says:

    אני חושבת, שאת צריכה לפרסם את שם החברה בכל מקרה.

    • Esthi David says:

      לתגובתך אורלי, לעת עתה היתה כוונתי להזהיר בלבד ולהעיר תשומת לב לבעיה. לא להוציא שם רע לאותה חברה. מה גם שאני מאמינה
      שיש חברות נוספות המנסות “לסדר” לקוחותיהן בשיטת “מצליח”. מחמת הספק, אולי כל זה התחיל בטעות אנוש לחיצה על מקש לא נכון וכדומה. לטפול מח’ שרות לקוחות אמנם לא היה קל להגיע, (כמו בכל החברות שיש להן מערכות ניתוב שיחות שמשגעות אותנו) אך הנציגה שלהם טפלה בענין לשביעות רצוני בינתיים. אשמח אם לא יאלצו אותי לפרסם זאת ברבים ובצורה גלויה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’