“תתחדשי” מעגל נשי/אישי לראש חודש תמוז

[shashin type=”photo” id=”5471″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]נשמע על חודש תמוז, העשירי בחודשי השנה העברית (מנין בריאת העולם), והרביעי מיציאת מצרים (מנין חודשי התורה. קיים אך שמו אינו מופיע במקרא;  באספקטים שונים של חיינו כעם וכפרטים. על הנשים המבכות את התמוז, על ירושלים ועל נעמי שמר – והכל בערב אחד ומיוחד. באנה לפתוח את החודש עם אנרגיה נשית/אישית.

נתכנס במוצאי השבת הקרובה, 24 ביוני 2017, אור לא’ בתמוז התשע”ז, בשעה 21:00 בבית הקהילה המסורתית (בית הכנסת של המנין המשפחתי) כדי לחלוק יחדיו את חוויותינו, זכרונותינו וכל הקשור בחודש זה. כולן מוזמנות לחגוג עמנו את ראשית חודש תמוז, החופש הגדול, ראשית הקיץ, הימים הארוכים ביותר בשנה  (21 ביוני) שמכאן ואילך הולכים ומתקצרים! גם החמים שבהם… וכדרכנו תוך הנאה מהכיבוד שכל המשתתפות מוזמנות להביא לשולחן נשוחח, נחלוק, נשמע, נלמד ונשיר בכיף. 

וכרגיל הביאו עמכן המון סקרנות לגבי מה מחכה לנו בחודש תמוז, מה משמעויותיו של השם, מי ומה היו הדברים שקרו בו היסטורית, מה מחבר את כל אחת מאתנו לתקופה זו של השנה, לחודש הזה ואלו אסוציאציות נשמח לשתף עם חברותינו שבמעגל.

אנא רשומנה לפניכן את מועדי המפגשים הבאים, האחרונים לשנת תשע”ז:

תתחדשי לראש חודש אב: מוצאי שבת, 22-7-17 בשעה 21:00

תתחדשי לראש חודש אלול: מוצאי שבת, 19-8-17 בשעה 20:30

להתראות ידידות יקרות!

 

Tagged with: , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, לימוד, ניוזלטר 'קולנו', קהילה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’