תשלום דמי חבר שנת התשע”ז

[shashin type=”photo” id=”4563″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]חברים יקרים, תומכים שקטים וידידים, אנו פונים ומזכירים לכם שאנו עוסקים בימים אלה בחידוש דמי החבר לחברים הקיימים ובגיוס חברים חדשים להרחבת קהילת המנין המשפחתי המסורתי בכפר.  אין תקופה טובה יותר מאשר בטרם חגי תשרי והתחדש השנה החדשה תשע”ז. נשמח לראותכם בין חברינו, הפועלים יחד עמנו.  

דמי החבר השנתיים לבודד הם בסך 360 ש”ח בשנה (30 ש”ח לחודש), או 720 ש”ח למשפחה לשנה (60 ש”ח לחודש).  אנא מהרו להעביר את תשלום דמי החבר.  

לפרטים אפשר להתקשר עם הגזברית שלנו אסתי דוד, 0545-319164, בהקדם.  ותודתנו נתונה מראש.     [shashin type=”photo” id=”5030″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”center”]

מי אנחנו בעצם?! מבחינה משפטית אנחנו עמותה, הפועלת באישור וביקורת של משרד המשפטים ורשם העמותות, מאחר שאין לנו כל תמיכה מכל גורם ממשלתי או אחר הכנסותינו הן מ”דמי חבר” שנתיים, תרומות שאנו מקבלים והכנסות משרותים שונים.  לאחרונה אף קיבלנו הכרת מס הכנסה כ”מוסד ציבורי” לפי סעיף 46 א’ המזכה את התורמים בתשלומי המס שלהם.

למי שעדיין לא זכה להכיר אותנו:  אנו קהילה חמה ומקבלת, שפועלת במסגרת התנועה המסורתית בישראל המונה כבר כ-80 קהילות ומביאה למדינתנו יהדות שיוויונית ומקבלת, ברוח הציונות, טורחת לשמור על קשר עם קהילות קונסרבטיביות רבות בעולם ובעיקר בארה”ב וחבריהן הרבים המעונינים לשמור על הקשר עם ישראל ועם יהדותם ולא להתבולל בסביבתם הלא יהודית. כל העשיה שלנו היא התנדבותית כי איננו נתמכים על ידי שום גוף ציבורי ו/או ממשלתי.

המנין המשפחתי המסורתי נותן שרותים לתושבי הכפר והסביבה גם מחוץ לתחום המוכר של תפילות בחגים ובשבתות: הוא מביא את המסורת היהודית בצורה נגישה ושיוויונית (נשים שוות לגברים ונחשבות לחלק ממנין, ומשפחות מתפללות יחדיו) לאלה שאינם מוכנים לקבל את תכתיבי היהדות האורתודוכסית, מכין מלמד ומקיים טקסי בר מצוה ובת מצוה, עוסק בפעילות חינוכית ציונית באמצעות תנועת הנוער המסורתי (נוע”ם) שאנו משמשים לה בית, ובית הקהילה הוא מרכז פעילותה. אנו מקיימים מערך לימודי למבוגרים בשעות הערב בנושאים שונים, מקיימים חיי קהילה על כל המשמעויות שלה, עוסקים בחיזוק הקשרים עם תושבי הסביבה בני כל הדתות והעדות השונות, בחיזוק הקשר וההיכרות עם תושבי הכפר הותיקים, עם תושבי “בית בחורש” המשתתפים בפעילויות השונות של המנין ונוע”ם. אנו מלווים את התושבים במעגל החיים, מלידה, גיל מצוות, גם חתונות למעונינים, ותורמים חלקנו גם בנושא “חסד של אמת” בבית העלמין בכפר, תוך כבוד רצון המשפחות בפרידה מיקיריהם.

לאחרונה לקחה על עצמה הרבה נטלי לסטרג’ר את תפקיד רבת הקהילה, ואנו מאמינים שבעזרתה ובעזרת כל החברים והתומכים בנו, נצליח להרחיב את פעילותנו ועשייתנו בתחום החברתי בקהילה ומחוצה לה, ואנו מזמינים את כולם להצטרף לעשיה.  ככל שירבו מספר החברים הפעילים כך נוכל להתפרש לתחומים נוספים לתועלת הכפר, הסביבה הקרובה והמדינה.

 

 

 

 

 

 

Tagged with:
Posted in ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’