תשלום דמי חבר לשנת התשע”ט

אילוסטרציה: דמי חבר

תשלום דמי חבר לשנת התשע”ט

אילוסטרציה: שימו לב

חברים יקרים,

הגענו לימים האחרונים של שנת התשע”ח, ואנו מזמינים את כל החברים, ואת כל  הרוצים להצטרף ו/או לתמוך, להקדים ולשלם דמי חבר לשנת התשע”ט המתחילה בראש השנה.

התשלום נשאר כשהיה דהיינו: 720 ש”ח למשפחה, 360 ש”ח ליחיד. כמובן נשמח מאד גם לכל תרומה, ואנו מודים מראש לכל המבקשים להוסיף לדמי החבר. כידוע יש לנו אישור מוסד ציבורי, מעמד המזכה את התורמים בתשלום מס הכנסה מופחת.

ניתן להעביר לנו את התשלומים בשלוש דרכים:

  1.  הדרך הישנה והרגילה של העברת המחאה לפקודת המנין המשפחתי המסורתי של כפר ורדים, בדואר: יש לשלוח זאת לכתובת המניין, ת.ד. 3108 כפר ורדים 2514700 או למסור ידנית לרבה נטלי, לאסתי דוד ולרעות כהן קרונפלד. 
  2. דרך נוספת היא להעביר את הסכום באמצעות האפליקציה לזכות חשבון:  005792-409 בסניף 091.  לידיעת כולם החל מסוף יולי, הועברו חשבונות המנין מסניף כפר ורדים לסניף מעלות. 
  3. ניתן לשלם גם באמצעות הוראת קבע חודשית אם חשבונכם מתנהל באחד מהסניפים של הבנק הבינלאומי, למעונינים אנא התקשרו עם אסתי דוד בנדון.  

מבקשים להזכיר לחברים שהוראת הקבע שלהם מסתיימת בחודש זה או הקרוב, (הגבילו את ההוראה ל-12 חודשים בלבד), שיש לחדש את הוראת הקבע בספטמבר.  ניתן להפנות הוראת קבע לבנק לתקופה של 999 חודשים (בכל עת שיש צורך בשינוי, ניתן לפנות לבנק ולהורות אחרת).

נשמח מאד לקבל את תשלומיכם, שבאמצעותם אנו ממנים חלק מהוצאות המנין.

חשוב מאד חברים נשמח מאד לעזרתכם גם בגיוס חברים ומשפחות חדשות שיצטרפו אל חברי המניין ותומכיו.

תודתנו מראש.

Tagged with: , , ,
Posted in ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’