תודות והוקרה לרוח ההתנדבות בקהילה

אילוסטרציה: תודה

תודות והוקרה לרוח ההתנדבות בקהילה

משנכנס אדר – מרבים בשמחה!

חברות וחברים,

זכיתי באמת לכהן בקהילה בה רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה היא מובנת ועמוקה. בכל שבוע עוסקות ועוסקים חברות וחברי הקהילה שלנו בשלל פעילויות למען הקהילה בכפר ומחוצה לה, בעבודה פרטנית , קבוצתית או מאחורי הקלעים. גם השבוע, כמו בכל שבוע, היו מרבית חברינו מעורבים בעשייה כזו או אחרת — זהו כוחינו ועוצמתינו.

ראשית,תודה למפעילות מועדון קפה בוקר, שעד לשבוע פעלו בתוככי הקהילה מידי יום ראשון, ועתה עברו ל-50+. תודה על מסירותכן, מיכל, רעות, בת’ וענת. נהדרות אתן!

אני מבקשת לומר תודה מיוחדת לג’ודי וסוזן אשר מנהלות ביד רמה את ארגון ארוחת הערב הקהילתית  וכל הנדרש לכבוד אירוח הרב צבי ולינדה בקהילה. ב’ת ומארטון יארחו את הרב צבי ללינה – תודה לכם! וסוזן – כמה טוב שיכולנו יחד לסדר המטבח, ולראות בדיוק מה יש ומה אין – חשוב והכרחי!

לקראת יום ראשון הקרוב: תודה לכל המשפחות שהסכימו לפתוח את ביתם לאירוח של חברינו האמריקאים מסקרסדייל: תודה למשפחות פרוחי, סידס, כהן-קרונפלד, ריבק, מרקוס, ברן, יחינוביץ’, דיויס, מטלו, דוד, דברת הרעוז ,מוטלינגר, כץ, נוריאל  ורוזנפלדר: יישר כוחכם. ותהיה זו תרומתינו לחיזוק הקשר עם אחינו ואחיותינו אשר מעבר לים!

תודה לעינת דוד – על הזמנת השולחנות העגולים החדשים שניזכה כבר לחדש בערב שבת, תודה על בחירת הקייטרינג לארוחת הערב החגיגית בראשון הקרוב, ועל ארגון הסיור במארג למחרת.

תודה לרעות שסייעה ועומדת יחד איתי מאחורי כמעט כל דבר שקרה השבוע בקהילה.

ועוד נקודת שמחה גדולה: אני מבקשת לציין במיוחד את כל מי שסייע להפוך את הממ”ד בבניין לחדר עבודה לרבה: בת’ ורעות- שעות רבות של ניקיון, מיון ו”טיהור” הממ”ד! תודה לבוב חן ואוליבר . כל אחת ואחד טרם מזמנה/ו וכוחותיה/ו כדי להפוך את המחסן המעופש לפינה נעימה לעבודה . תודה מיוחדת למשפחת גבע, ליעקב ויוכי, על שתרמו את המזגן למשרד, שכבר הותקן ופועל במקום! 

אני מבקשת, בנימה אישית, לשלוח ברכות רפואה שלמה למיכה דוד, שישוב במהרה בריא ואיתן לביתו!

ותודה לך אסתי היקרה – שלמרות שראשך עמוס בשבועות האחרונים בעניינים אחרים, את עדיין טורחת ודואגת שהכל יקרה, ותמיד זמינה לכל בעייה. גם “קולנו” הזה – לא היה קורה בלעדייך!!

מה אמרתי לכם? לא מדהים? וכל זה קרה רק בשבוע אחד בודד!!!! אשרינו מה טוב חלקינו ומה נעימה ירושתינו!

שנמשיך להרבות בטוב ובשמחה תמיד. 

הרבה נטלי

Tagged with: , ,
Posted in משולחן הרָבָּה נטלי, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’