שנת תשע"ד-חידוש חברות

[shashin type="photo" id="4563" size="medium" columns="1" order="user" position="right"]חברים יקרים אנא הזדרזו לשלם את דמי החברות, בסך 720 ₪ למשפחה ו-360 ₪ ליחיד. 

אחת מן המשימות שלנו היא הרחבת מעגל החברים בקהילתנו, וגם את התומכים בה.  אין זה סוד, שאיננו נתמכים ע"י גופים ממשלתיים כלשהם. כדי שנוכל להרחיב את העשיה והתרומה של קהילת ”המנין המשפחתי“ לחיי הכפר ולשרת את הקהל הלא-קטן, שרואה בנו בית הן בימים טובים וחגים והן בעתות צרה וצער, אנו פונים בקריאה לכל אנשי הכפר:  אנא הצטרפו אלינו ולפעילותנו השוטפת, כמו גם למעגל החברים והתומכים בנו!!!

דמי-חבר ותרומות ניתן להעביר באמצעות המחאות לכתובת:  המנין המשפחתי המסורתי, ת.ד. 1455, כפר ורדים 2514700, או אל אסתי דוד:  רחוב שניר 27 .  לבעלי חשבון בבנק הבינ"ל בכפר ורדים – יש אפשרות לשלם באמצעות הוראת קבע.  המעונינים מתבקשים להתקשר עם אסתי לנייד:  0545-319164. 

גם מחר, 30/8, יישב צוות שלנו במרכז המסחרי, בין השעות 10:00 – 13:00, כדי להזכיר ולגייס.  אנו זקוקים למספר מתנדבים משכבות גיל שונות שיצטרפו, כדי להרחיב את קהל החברים והמכרים שניתן לענין אותם בפעילות המנין.

Tסומן בתגיות: , , , , ,
פורסם בקטגוריה ניוזלטר 'קולנו', קהילה

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"