שבת שלום

[shashin type=”photo” id=”4647″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]שבת שלום לכל חברי המנין ונמעני “קולנו”, כמו גם תושבי הכפר והאיזור

שמחה להביא לידיעת כולם שבשנה האחרונה התחיל לפעול בבית הקהילה שלנו מדי יום ראשון, “קפה בוקר”  (על פי בקשת ועד מועדון חמישים +) במסגרתו נפגשים מספר קשישים מהכפר למשך שעתים בכל פעם.  פעילות זו התחילה לפני שנים אחדות ועדיין נמשכת במועדון הזהב בימי רביעי משעה 10:00 עד 12:00, אך משהוכר הצורך להרחיב את הפעילות, נענה ועד המנין בשמחה לבקשה. “קפה בוקר”  הוא קודם כל מקום בו נפגשים מספר קשישים המתקשים להגיע לפעילויות בכוחות עצמם, נהנים יחדיו מקפה ומאפה, מפטפטים, מתעמלים בישיבה, ויש גם הרצאות, משחקים, מלאכת יד ועוד.  

רות דרוקס ואנוכי, וגם עופר דוד כשהיה פנוי, התנדבנו לדאוג לפתיחת המנין ולסגירתו, ובהזדמנות זו אני שמחה לספר על הנאתי לראות את החבורה הזו כאשר הם מגיעים במיניבוס עם מתנדבים המלווים אותם אל המנין, הם עליזים ושמחים לקראת הפגישה עם חבריהם ועם המתנדבות שמנהלות את הפעילות הזאת. ניכר ש”קפה בוקר” נותן להם הרבה ומוציא אותם מבדידותם, והנאתם מהפגישות מרחיבה את הדעת.  

במהלך שנת הלימודים יש גם שיתוף פעולה עם ילדים מבית ספר “תפן” אשר מגיעים אחת לשבועים למשך שעור אחד לבלות עם הקשישים. נוצרים שם קשרים יפים מאד בין הילדים וחברי “קפה בוקר”, הם נפגשים ונפרדים בחיבוקים מידידיהם, לאחר שבילו עמהם במשחקי שולחן וחשיבה להנאת שני הצדדים.

בבואי השבוע בצהרי יום א’, כדי לסגור את הבנין, שמחתי מאד לשמוע מרחל, שעומדת בראש הפעילות בימי א’, על ההרגשה הנפלאה של החברים אשר נהנים כל כך לבוא לבנין הרחב והמואר שלנו ועל האוירה של מעין קדושה שמשרה עליהם המקום.  

בברכה חמה למתנדבות/בים, ולועד מועדון הזהב ע”ש תמר זגר ז”ל.

 

 

 

 

 

 

Tagged with: , , , ,
Posted in ניוזלטר 'קולנו', קהילה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’