רפי כהן ז”ל הלך לעולמו השבוע

[shashin type=”photo” id=”4951″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”] אנו מרכינים ראש בצער כבד על פטירתו של חברנו רפי כהן ז”ל ומשתתפים בצערן העמוק של רעות, שלי ונטע על האבידה הגדולה. רפי החזיר נשמתו לבורא ביום שני בשעת צהרים והובא לקבורות בבית העלמין שבכפר ביום שלישי אחה”צ.  רבים ליוו את ארונו, משפחה והרבה מאד חברים הן מהכפר ומחוצה לו, והושמעו דברי הספד בצער ובכאב. 

יושבים שבעה עד יום שני בבוקר בבית המשפחה ברחוב גפן 1, כפר ורדים.  תפילת מנחה ומעריב בכל ערב בשעה 19:30 מי שיכול להגיע ולהשתתף יבורך.

רפי היה איש מיוחד וגיבור בדרכו.  התעוור בילדותו ובחר שלא להכנע לגורל. בחר והצליח למצוא את דרכו ללמוד ולהשכיל, היה בעל תואר שני בהנדסת מחשבים ולהשתלב בעולם העבודה במקצועו. עבודה בתחום הביאה אותו אל כפר ורדים, וכאן בנה את ביתו.  רעות רעייתו הצטרפה אליו ונולדו שתי הבנות הנפלאות שלי ונטע, שהיו והינן מקור גאווה לו ולאמן שתבדל לחיים ארוכים.

זכינו לפני שבועות קצרים בלבד, ביום המודעות לאנשים עם עוורון, להנות מהרצאה שרפי הרצה במועדון חמישים פלוס (מועדון הזהב), ובה ספר בקצרה על דרכו, כשהוא מתמקד בעיקר בדרכים להשגת עצמאותו. ספר על כלבי הנחיה שליוו אותו שנים רבות, על האמצעים והעזרים הטכנולוגיים שבעזרתם הוא מתפקד. הרצאה מאד מענינת ומרתקת כשלעצמה ועם כל כך הרבה בטחון וחוש הומור.  בין השאר ספר לנו בשמחה ובהתרגשות על המתנה אותה קיבל מרעות והבנות ליום הולדתו השישים, טיול שרשים משפחתי לעיר מולדתו איסטמבול שבתורכיה.  התמונות היפות מטיול זה שפורסמו בפייסבוק מראות מעט מהשמחה שבחוויה.  

למרבה הצער עוד במהלך הטיול התגלו סימני מחלתו והוא אושפז בבית החולים כשבוע לאחר שובם מהטיול המאושר ותוך זמן קצר הלך לעולמו, כשרעות האוהבת ותומכת לצידו כל הזמן.  

יהא זכרו ברוך!  ומורשתו נשארת עמנו: אין גבול לאפשרויות אם קיים הרצון להשיג, וגם חסרון שני חושים חשובים כראיה ושמיעה אינם עומדים בפני הרצון.

 

Tagged with: ,
Posted in ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’