רב שיח, קשר עם קהילת "שומרי אמונה" במונטקליר ניו ג'רזי, דבר המערכת

במסגרת פרויקט "רב שיח" של התנועה המסורתית, ביקרה הרבה נטלי ב- 22 בפברואר 2017 בקהילת "שומרי אמונה" במונטקליר, ניו ג'רזי.  היא נפגשה עם חברים ופעילים בקהילה בתחומים השונים לצורך היכרות ושיח משותף בנושאים המעניינים את שתי הקהילות שלנו.

נטלי תדווח מאוחר יותר על פגישותיה מכיוון שכעת היא עסוקה מדי.

מאחר שאנו נמצאים לא רחוק ממונטקליר, השתתפנו גם מיכה ואני, יחד עם אחי בני וגיסתי בלה פלורנטל בפגישה האחרונה, עם המבוגרים של הקהילה. היתה פגישה מעניינת ומהנה עם חברים פתוחים ונחמדים מאד, שקיבלו אותנו בשמחה ובהתעניינות.

קוריוז משפחתי נעים היה לנו, כשעל השולחנות היו פרושים עותקים של הניוזלטר היפה, ותמונתו של עופר בדף הראשון עוררה רבים לגשת אל אחי כאילו היה עופר בעצמו, בגלל הדמיון הרב שבין השנים.

בעתון הקהילה, מצאתי מכתב לעורך, שנכתב ע"י ניק לויטין חבר הקהילה, בנושא שהרבה מדובר בו בארצות הברית בימים אלה והוא ההגירה. אמנם יש הבדלים בין ארצות הברית שמוגדרת כמדינה של מהגרים לבין מדינתנו שהוגדרה מלכתחילה כמדינה יהודית, אבל מבחינה של רגש ומוסר, גם אנחנו מתחבטים לא מעט בבעיות של ההגירה לארצנו.

ניק לויטין גם מזמין את חברי הקהילה להצטרף לשיח ולהביע דעתם בתגובה למכתבו, ונראה לי שיש מקום להבעת דעות בנושא גם אצלנו. נשמח לקבל תגובותיכם לתרגום המכתב.

מצאתי לנכון, ובקשתי רשות מאנשי "שומרי אמונה" ומר ניק לויטין להשתמש בחומר שלהם, והם אשרו בפה מלא. תודתי החמה להם ונקווה לשמוע ולשתף גם בהמשך.

 עורך "קול אמונה" ביקש להמנות בין מקבלי "קולנו" וכתובת המייל שלו נוספה אתמול לרשימת הנמענים.

להלן תמצאו קישור למכתב המדובר http://www.kolemunah.net/

אסתי דוד

 

 

 

פוסט זה זמין גם ב: אנגלית

Tסומן בתגיות: , , , , , ,
פורסם בקטגוריה דבר העורכת, המנין המשפחתי המסורתי, כתבות מדיה כללית, ניוזלטר 'קולנו', קהילה

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"