מקהלת "צליל בכפר"

מקהלת "צליל בכפר", של מועדון הזהב ע"ש תמר זגר ז"ל, התחילה לפעול עם  מנצח חדש, והחזרות נקבעו לימי חמישי בין השעות 18:00 עד 21:00.  מועד זה מתנגש עם פעילותו של חוג האזנה למוסיקה, שבמשך כשבעה חודשים בכל שנה פועל באולם המועדון אחת לשבועיים והאולם דרוש לו החל משעה 20:00. 

וועד המקהלה פנה בבקשה לוועד המניין לאפשר למקהלה לפעול בבנין הקהילה שלנו, בכל יום חמישי בערב. ואכן הוועד שלנו אישר את הבקשה לפני חודשים מספר. ביום חמישי האחרון, 26 באפריל נערכה שם, בשמחה רבה חזרה ראשונה. האוירה הנעימה ומרחיבת הדעת והאקוסטיקה המשופרת על זו שהמקהלה היתה רגילה לה תרמה רבות לכולם.

זולי פרנק מנצח המקהלה וחבריה (ביניהם גם איתן מטלו ואסתי דוד) רוצים להודות לוועד העמותה על ההיענות לבקשה, ותודות רבות גם לרבה נטלי על כך שהיתה מוכנה לפנות את ימי חמישי בערב, שהיה מועדו של חוג "מעברים" – הכנה לבר מצווה, לטובת הנושא. 

בהכנה להופעה

הופעה במסביבת יום העצמאות

 

 

 

 

הפסנתר שנרכש לצרכיה של המקהלה, כבר שימש את קהילתנו בליווי שירת כל בתי השיר "שחקי שחקי" בטקס "בין השמשות" המרגש, בתפר שבין יום הזיכרון ליום העצמאות, ויש להניח שתמצאנה הזדמנויות נוספות בהן תוכל המקהלה להשתלב, להעשיר ולתרום לפעילויות המנין (יש רעיונות רבים לכך) וגם כלי הנגינה יוסיף ויתרום לפעילויות שונות של המנין, רק בימי חול כמובן!

 

Tסומן בתגיות: , , ,
פורסם בקטגוריה ניוזלטר 'קולנו'

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"