מפגש בטעם אחר עם מועמדים ואנשי סיעות לקראת הבחירות למועצה – במארג – יום ראשון בערב

אילוסטרציה: ועדת שיווק ומיתוג

מפגש בטעם אחר עם מועמדים ואנשי סיעות

חברות וחברים,

חברת המנין שלנו, פאניה גרינשפון, החליטה להרים ערב "שולחנות עגולים" עם המתמודדים לראשות המועצה, ביום ראשון 21 באוקטוברבשעה 20:00 במארג, המועניינים והמעוניינות להשתתף בערב זה, יכולים לפנות אליה ישירות או להיכנס לדף האירוע בפייסבוק. וכך כותבת פאניה:

מבקשת שוב ממתנדבים/ ות מנחים/ות לתת לי את מספרי הטלפונים שלכם/ן כדי שנוכל ליצור קבוצה פעילה לקראת המפגש. תודה! בהתרגשות, 

פאניה גרינשפון
בטלפון סלולרי: 0544789379

אז מה יהיה לנו בפגישה?
מפגש מיוחד עם כל המועמדים ועם כל הסיעות ( כולל ה"ירוקים" שאינם מריצים מועמד/ת). נשב כולנו סביב שולחנות עגולים ערוכים עם שתייה וכיבוד קל. ליד כל שולחן יישבו מועמד/ת וכמה מא/נשי הסיעה ועוד כ-10 תושבים/ות, שאחד/ת מהם/ן – מנחה. על השולחן יהיה כובע עם שאלות שאת רובן אספתי מהתושבים/ות וחלקן נכתבו בידי מנחים/ות. כל מועמד/ת ת/ישלוף 3 שאלות ות/יקבל עוד 2-3 שאלות מהתושבים/ות סביב השולחן. 
אחרי 15 דקות של שיח המועמדים/ות יוזמנו לקום ולעבור לשולחן ליד. כך נמשיך בסבב עד שכולם/ן יעברו בכל השולחנות. 
מדי פעם אבקש מכל המועמדים/ות לבצע משימה קטנה כגון לפרגן אחד/ת לשני/ה בדקה או … 😉 בעצם, לא אספר כאן – שתישאר הפתעה גם לכם/ן וגם למועמדים/ות. 

המטרה של הערב היא לגלות עולמות חדשים – את אישיותם/ן של מועמדים/ות. לא רק להקשיב לשאלות שמהותיות לאנשי הכפר – אלא גם להתרשם מהכישורים לנהל דיאלוג בגובה העיניים, להגיב למציאות משתנה, לשתף פעולה עם הסיעה – ושנראה את התנהגות המועמדים/ות לצד מועמדים/ות אחרים/ות.
הרי אחרי הכל – אלה הא/נשים שיובילו את הכפר האהוב שלנו בחמש השנים הקרובות. מזמינה אתכם/ן להגיע לערב בראש פתוח ולב חפץ.
בהתרגשות – פאניה גרינשפון.

 

פורסם בקטגוריה ניוזלטר 'קולנו'

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"