לכבוד רוח ההתנדבות והעשייה: רשימת נושאי ספרי כל-נדרי תשע"ט

אילוסטרציה: שופר וספר

 

לכבוד רוח ההתנדבות והעשייה

הוצאת ספרי תורה / שלושה ספרים: בסימן תשע"ט, תהא שנת עין טובה

[מתוך דברי הרבה נטלי לסטרג'ר בערב יום הכיפורים, לפני תפילת "כל נדרי"]

אני מתכבדת להזמין לנשיאת ספרי התורה לתפילת 'כל נדרי', אנשים ונשים המייצגים את רוח ההתנדבות והעשייה בקהילה ובחברה הישראלית.

  1. ראשה וראשונה, חברתנו היקרה, אסתי דוד. אסתי נבחרה השנה, במסגרת חגיגות ה-40 לתנועה המסורתית, כיקירת הקהילה על פועלה ללא גבול למען הקהילה, הגזברות, "קולנו" ובעצם כל דבר שקורה כאן. ידה בכל. יחד עימה, ביקשנו את מיכה, האיש שאיתה, שתורם משלו ומאפשר את הנתינה האינסופית של אסתי לכולנו [ולצערנו לא יכול היה להגיע הערב]. אסתי, ממרום 80 וקצת שנותייך, את מלמדת אותנו שיעור במסירות, התמדה ואכפתיות. תזכי לשנים רבות נעימות וטובות. ביקשנו לכבד בנשיאת ספר ספר יקירי הקהילה גם את עמי ווטרמן, שנבצר ממנו להיות פה עימנו הערב, אך רוחו ונפשו שזורה בתוככי הקהילה – עמי מסור לתפילות, ללימוד ולפעילות סוכת שלום. תמיד עם עין טובה וחכמה פתוחה. יהי רצון שיתברך בבריאות ושמחות.
  2. את הספר השני נפקיד בידי זוג נוסף. אסנת אור לוירר. חברת וועד ותיקה, כיהנה גם כיו"ר הקהילה בשנים עברו. אסנת אשת חינוך מעולה, העוסקת באינטנסיביות ומסירות בהנחלת ערכי הציונות, היהדות ומורשת השואה לדורות הבאים. תמיד בנועם ובחוכמה , מייעצת ופועלת שהמקום הזה, יהיה ראוי וטוב יותר . עימה יישא את הספר השני, נתן גולן. תמיד נכון להוביל אותנו בקולו בתפילות, בלימוד או בשירה, ותמיד בשמחה ומכל הלב. יהי רצון שתתברכו שניכם בהמשך עשייה לטובת הכפר, הגליל ודור העתיד.
  3. את הספר השלישי נפקיד בידי שניים , מעמודי היסוד של המקום הזה. עופר, יו"ר הקהילה, ועינת, חברת וועד – ולא רק האישה שאיתו, אלא אשת חינוך ועשייה בעצמה. שניכם יחד ראויים לעמוד ולהורות לנו דרך בהתנדבות, בהובלה והנהגה. עופר, לא חוסך זמן וגם כסף. מעורב בעשייה למען המקום הזה, ולמען התנועה המסורתית בכלל. כי זה חשוב. כי זה נכון. כי בשביל זה אנחנו כאן. תודה לשניכם בשם כולנו, על לקיחת האחריות, נשיאת העול והנכונות לעשות.

 כולכם יחד, וכל אחד ואחת לחוד, מייצגים את הטוב, והחן והחסד של הקהילה שלנו. אנו מתכבדים בכם במעמד קדוש זה. ובטוחים כי זכויותכם הרבות יעמדו לנו ולכל ישראל, לחיים טובים ולשלום. העין הטובה בה אתם מסתכלים על המציאות ופועלים בה ובעבורה, תשמש לנו דוגמא בעת הזאת לטוב ולחסד שיש בעולם. ברוכים תהיו. תיכתבו ותחתמו לחיים טובים ולשלום.

Tסומן בתגיות: , , , , , ,
פורסם בקטגוריה משולחן הרָבָּה נטלי, ניוזלטר 'קולנו', תפילה

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"