לאחר חג החנוכה,

[shashin type="photo" id="4813" size="medium" columns="1" order="user" position="right"]חג החנוכה ואירועיו כבר מאחורינו, אך נותרה החובה להודות לכל מי שטרח ועשה בשני אירועי החג.  את הנר הראשון הדליקו חניכי נוע"ם יחד עם משפחותיהם.  תודות לשמוליק גרציאני שהוביל שירה בציבור של שירי החג, ולחניכי ומדריכי נוע"ם שהשתתפו בהצגה קטנה והפעילו שולחנות יצירה מגוונים.  לנילי אלדר שטורחת ונמצאת בכל מקום בו נמצא הנוער ומשרה עליהם אוירה של שמחה וכיף.  יישר כוח לכולכם!

בפוסט של התנועה מסופר גם על חווית הסמינר בחנתון שבו השתתפו גם מדריכי נוע"ם כפר ורדים, שבילו שם מספר ימים יחד עם מאות מחברי נוע"ם מכל הארץ.

נר שביעי הדלקנו ביום שישי בערב, בצרוף שירי החנוכה המתבקשים:  הנרות הללו וגם מעוז צור, לאחר מכן תפילת קבלת שבת וגם ארוחה קהילתית שלה תרמו חברים מהקהילה במטעמיהם, כרגיל באירועים שכאלה.  לביבות וסופגיות ו"יין חם" , סלטים ופסטות – בקיצור איש לא יצא רעב.

התכנית היתה על טהרת תקופת בית חשמונאי. תדות רבות לחברינו אילנה באר, עמי ווטרמן ושי גרינשפון ששלוש הרצאותיהם הקיפו את כל תקופתם של בית חשמונאי.  אמת שקשה להכיל בזמן כה קצר את כל התהפוכות, הלכי הרוח, הפוליטיקה העולמית של אז, בית סלויקוס מסוריה, ובית תלמי ממצרים והאימפריה הרומית שחיכתה לתורה והשתלטה על האיזור, המליכה ומינתה שליטים, כמו  הורדוס ואגריפס, וכל סיפורי מעשיהם ומחדליהם.  היה מענין מאד ונשמח לשמוע עוד בהזדמנויות נוספות.

 

 

Tסומן בתגיות: , ,
פורסם בקטגוריה ניוזלטר 'קולנו'

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"