חידוש חברות במנין המשפחתי המסורתי

[shashin type=”photo” id=”4563″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]אנו הולכים ומתקרבים לזמן בלוח השנה המודיע על כך ששנת התשע”ז כבר אוט… אוט אוט כאן.  שנת חברות במנין המשפחתי היא מחגי תשרי עד לפני חגי תשרי בשנה שלאחריה,  ואנו מבקשים מכל החברים לשלם את דמי החבר לשנת התשע”ז, בסך 720 ש”חלמשפחה, ו-360 ש”ח ליחיד,  (כמו בשנים עברו).

ניתן לשלוח המחאה לפקודת  המנין המשפחתי  המסורתי לת.ד. 3108 כפר ורדים

אפשר למסור אותה חדמחץ לרבה נטלי, לאסתי דוד ולעופר דוד

לבעלי חשבון בבנק הבינלאומי  יש אפשרות לשלם באמצעות תשלום חודשי  בהוראת קבע.  המעונינים להצטרף לסידור זה מתבקשים ליצור קשר עם אסתי דוד 0545319164 ולברר כיצד ניתן לעשות זאת.

תודה רבה לכל החברים שכבר משלמים בהוראת קבע מתמשכת, שהיא סידור נוח לכל הדעות, ותודתנו מראש לכל מי שיצטרף לסידור זה ו/או ישלם את דמי החבר בהקדם.  

וכמובן אנו מזמינים את כל מי שרואה חשיבות בקיומו של המנין המשפחתי המסורתי בכפרנו ובאזורנו להצטרף לשורותינו ולפעול במסגרת המנין.  יש הרבה מה לעשות בארץ ובאזור בקידומה של יהדות שומרת מסורתו של העם היהודי,  שוויונית בין נשים וגברים במנין ובתפילות, מעונינת בהפרדה בין הדת והמדינה, דוגלת בערכים חברתיים אוניברסליים, ובערכי הציונות בת ימינו, שומרת על הקשר עם הקהילות המסורתיות בעולם שבזכותן יש פחות התבוללות של יהודים החיים בחו”ל ועוד.

 

 

Tagged with:
Posted in ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’