חידוש החברות במנין לשנת התשע”ה

[shashin type=”photo” id=”4563″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]ראש השנה הולך ומתקרב ועמו – חידוש החברות ב“מנין“ לשנת תשע”ד. כבכל שנה, אנו מבקשים להקדים לשלם את דמי החברות, בסך 720 ₪ למשפחה ו-360 ₪ ליחיד.  אחת מן המשימות היא להרחיב את מעגל החברים הפעילים בקהילתנו, וגם את מעגל התומכים בה. 

אין זה סוד, שאיננו נתמכים ע”י גופים ממשלתיים כלשהם. כדי שנוכל להרחיב את העשיה והתרומה של קהילת ”המנין המשפחתי“ לחיי הכפר ולשרת את הקהל הלא-קטן, שרואה בנו בית הן בימים טובים וחגים והן בעתות צרה וצער, אנו פונים בקריאה לכל אנשי הכפר: אנא הצטרפו אלינו ולפעילותנו השוטפת, כמו גם למעגל החברים והתומכים בנו.

דמי-חבר ותרומות ניתן להעביר באמצעות המחאות לכתובת:

המנין המשפחתי המסורתי,
ת.ד. 1455,
כפר ורדים 2514700,

או אל אסתי דוד: רחוב שניר 27.

לבעלי חשבון בבנק הבינ”ל בכפר ורדים, יש אפשרות לשלם באמצעות הוראת קבע. המעונינים מתבקשים להתקשר עם אסתי לנייד: 054-5319-164.

ביום שישי הקרוב, 5/9, בין השעות 10:00 – 13:00, יישב צוות שלנו במרכז המסחרי, כדי להזכיר ולגייס. אנו זקוקים למספר מתנדבים משכבות גיל שונות שיצטרפו, כדי להרחיב את קהל החברים והמכרים שאותם ניתן לענין בפעילות המנין. אם אתם יכולים לשבת ביום שישי זה, או באחד מימי השישי הבאים, אנא תאמו זאת עם עופר ריבק: 054-4217935.

Tagged with: , , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’