חידוש “דמי חבר” לשנת התשע”ח

[shashin type=”photo” id=”4563″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]כשנכנסים לחודש אב ואחריו לאלול, “מריחים” את סוף הקיץ, את העונה שבעקבותיה מתחילה השנה לפי הלוח העברי, ולחגי תשרי. זה הזמן שנקבע לחידוש דמי החברות במנין, ובהחלט מתאים למסע של התעוררות מ”עלפונו של קיץ”.  רבים מאתנו נסעו ו/או עתידים לנסוע לחופשות בארץ ובחו”ל, ומורגש מאד חסרונם של רבים מן החברים גם בתפילות וגם בפעילויות הנוספות.  אנו קוראים לכל המעונינים להכירנו (ולא רק בשפת הרחוב המשמיצה וטוענת שאין אנחנו יהודים!!!!) להצטרף אלינו לתפילות קבלת שבת (יום שישי 18:30) ותפילות שחרית (שבת בשעה 09:00). 

לחברי המנין הנאמנים, אנא חדשו בהקדם את חברותכם במנין ושלמו את דמי החבר בסך 720 ש”ח לזוג לשנה.  ניתן למסור שיק או שיקים לאסתי דוד ו/או לרבה נטלי. ניתן גם להעביר תשלומים בהוראת קבע (מומלץ לבעלי חשבון בבנק הבינלאומי בכפר).  חברים שעדיין לא השלימו התחייבותם למנין לשנת התשע”ז מתבקשים מאד לסדר זאת בהקדם.  

אנא פנו אל אסתי לסלולרי : 0545319164 להסדרת הנושא.

תודתנו נתונה מראש.

לכל המכירים אותנו ולוקחים חלק בפעילויותנו השונות, בתפילות השיוויוניות שלנו, (למען הסר ספק – נוסח התפילה יהודי כהלכה, הנוהלים בבית הכנסת גם הם על פי שמירת מצוות כהלכה, אבל מעצם קיומנו אנו דוגלים בשוויון בין נשים וגברים ללא מחיצות וללא הדרה, כל אחת מאתנו היא חלק מהמנין בתפילה, אנו מתכבדות בעליות לתורה ואף קוראות בה וכולנו רואים/אות בכל יהודי ויהודיה אחד/ת משלנו). מכאן גם שמנו: “המנין המשפחתי המסורתי”. הרואים דרך זו כדרך מתאימה לשמירת המסורת היהודית מוזמנים כולם להצטרף אלינו כעת, ולכל מי שבן או בת משפחתו חגגו עמנו מצוות והיו חברי המנין בעת ההיא לשוב אל המנין שלנו.  אנו זקוקים לכל אחד ואחת מכם ונקבלכם באהבה רבה. הגיע הזמן להתחיל לראות את עצמכם כחברים מן המנין, כי רק בזכות ובכח החברים והתורמים ניתן להמשיך ולעשות. כידוע לכל, התנועה המסורתית איננה חביבת השולטים בארץ (בלשון המעטה) המנסים להצר צעדיה בכל תחום אפשרי, ועל אחת כמה וכמה קהילותיה ורבניה ורבותיה אינם/ן זוכים/ות לכל סעד וסיוע כספי מהמוסדות השונים. כל מה שאנו עושים נעשה בהתנדבות, בלי תקציב חיצוני כלשהו ומדרך הטבע מעטים הם המושכים בעול, ורבים יותר נהנים מבלי לשים לב שזה לא יש מאין. שיש מי שעושה ומי שמשלם בעבור כל זה, וכאמור ללא תמיכת משרדי הדתות והפנים וכל אלה שיודעים להעניק תקציבים לכל מקורביהם.

חברים לשעבר מוזמנים לשוב ולתרום מזמנם, מרצם וכוחם, נקבלכם בשמחה ובמאור פנים.  

למשפחות חניכי תנועת הנוער נוע”ם, שילדיכם חברים ופועלים בה, נהנים מחוויית היחד, טיולים ושבתונים ומחנה הקיץ.  ראיתם בודאי את גישתנו בחינוך, על קבלת ואהבת האחר ללא שנאה וללא הפליה ו”ירידה” על אחרים, ושאין זו דרכנו לנסות להפוך את ילדיכם לדתיים ולשומרי מסורת,(כפי שאחדים מלעיזים). אנו שמחים וגאים שהם לומדים וחווים את החוויה הזו של אנושיות ומסורת יהודית שהיא של כולנו בין שאנחנו שומרי מצוות ובין שאנו יהודים חילונים לגמרי, אבל לא שוכחים את מסורת אבותינו.

משפחות צעירות, נשמח להצטרפותכם כדי שילדיכם יזכו להכיר את רוח המסורת הזאת שהיא זכות קיומנו בארץ ישראל, שיכירו את הצד היפה של יהדות סובלנית ומכבדת כל איש ואישה, כל אדם באשר הוא, ומחנכת על ערכי אהבת האדם, צדק חברתי וקבלת האחר. 

אנו תמיד שמחים לראות את תושבי הכפר הרבים בתפילות בחגים ובמאורעות משפחתיים שמחים, אבל היינו רוצים לראותכם בתוך המעגל, בתוך העשיה ולא רק בשעת שמחה, או חלילה בצער, אלא במהלך השנה כולה. אך אנא אל תשכחו, שתמיכתכם הן בעשיה והן בתרומה ובתשלום דמי החבר הם אלה שבזכותם אנו עושים.  

נאחל לכולנו שנת תשע”ח טובה ופוריה, שנזכה להרחיב את השורות כנגד כל הרוחות הרעות הנושבות מכל כוון, ומנסות לחצות את עדות עם ישראל בשם הקיצוניות הדתית החשוכה כל כך.

תודה על תשומת הלב ובואו בשמחה!

 

Tagged with: , , , , , , , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, ניוזלטר 'קולנו', קהילה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’