חג 20 לפעילות המנין המשפחתי המסורתי

[shashin type=”photo” id=”7508″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]הגרפיקאית כבר התחילה לעבוד על הצעות ללוגו של חגיגות העשרים, אך אני עדיין משתמשת ב”בלונים” המביאים שמחה ללב, ומקשרים לארוע המשמח שקהילתנו מכינה לקראת יום ההולדת והשלמת העשור השני לפעילותנו פה בכפר. מקוה שבקרוב מאד נוכל לעבור מהבלונים ללוגו “יום ההולדת”!

הצוות שעוסק בהפקת הארוע פועל במלוא המרץ. בישיבות הרבות המתכנסות לעתים מזומנות נקבעה כבר התוכנית וכל קבוצה של חברים ו/או יחידים עוסקים בצדדים השונים של הארוע: מי בנושאים טכניים ומי בהפקת שונות של תוכן ומצגות, קולינריה ועבודה עם הגרפיקאית על הזמנות, תעודות ההוקרה ודאגה לתכנים ולכל הפרטים שימלאו את הערב, כשכל תקופה ועשיה מיוחדת תיוצג ויבורכו הפעילים השונים. כדי לא ל”קלקל” (ספוילר בלע”ז ובתקשורת) לא אפרט את הכל ונשאיר משהו גם להפתעה לאורחים שיבואו ולנו עצמנו. 

יש לציין שהכל נעשה בצורה “מקצועית” למדי, למרות שכל המשתתפים בצוות כולם חובבים ומקדישים זמן לא מועט ועבודה רבה בתכנון ובבצוע.  ברכות לכולם, לרבה ולצוות ההפקה על המסירות ועל כל ההשקעה.

בואו כולכם ביום חמישי ה-14 בספטמבר 2017 לשמוח איתנו!  יהיה בודאי ארוע מרגש ומשמח! נעים יהיה להסתכל אחורנית ולראות היכן אנו היום ומאין התחיל הכל – כצפוי בארועים נוסטלגיים שכאלה.

כל מי שנגע אי פעם במנין המשפחתי המסורתי, חגג ארוע משפחתי ו/או חלילה צער, חברי קהילה היום ומאז, תומכיה השונים, נשמח לראות את כולכם ולחוות יחד את אשה היה, הווה ויהיה!

אל תחמיצו!  ב ה צ ל ח ה לכולנו! 

אסתי

 

 

 

 

 

 

Tagged with: , , ,
Posted in דבר העורכת, המנין המשפחתי המסורתי, טקסים, ניוזלטר 'קולנו', שמחות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’