חג פורים במנין המשפחתי

[shashin type=”photo” id=”4999″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]אירועים רבים ומגוונים היו בחג פורים  זה במנין המשפחתי. מפאת קוצר הזמן נקווה לדווח עליהם בהרחבה בגליון של השבוע הבא.

מסורת יפה היא  משלוח המנות לאזרחים הוותיקים  שבין תושבי הכפר.  תנועת הנוער נוע”ם, ילדי הגנים והוריהם וגם דיירי ההוסטל “בית בחורש” חברו יחדיו והכינו כ-400 משלוחי.

אותם הביאו חניכי נוע”ם ומדריכיהם לבתים, ונתקבלו בשמחה ובתודה.   (ספור המבצע התפרסם בכפרניק, יש גם תמונות נחמדות של כמה מהצוותים)

בהזדמנות זו חובה נעימה לנו להביע תודה והערכה לכל המתנדבים שעסקו בהודעות טלפוניות לחלק גדול של האזרחים הותיקים כדי לדאוג שיהיו בבתים, ולנהגים ורכביהם שהתנדבו להסיע את חוליות הנערים והנערות שהביאו את משלוחי המנות.

  הגיעו אלינו מספר תגובות ולהלן חלק מהן:

האם קשישים אנחנו?  

קיבלנו היום משלוח מנות נחמד ונאה משתי בנות חמודות ומתוקות, בשם המניין המשפחתי, תנועת נוע”ם, בית בחורש וגני הילדים.  

בתוך החבילה היה ציור של פרפר שצוייר ע”י יהל (מי הוא יהל?).

אני חייב לציין שלא חשוב התוכן (שגם הוא בעל ערך ולא נעשה כלאחר יד), עצם המבצע והנתינה לקהילה ריגש אותנו מאד ועל כך תודתנו לכל העושים במלאכת מצוות משלוח המנות. תחזקנה ידיכם. (יורם מצנע)

פשוט מרגש “נקישה בדלת” וקבוצת ילדים מסבירי פנים עם חיוך ושי מתוק. עשו לי טוב על הלב תודה לכל המפעילים הפעילים ולרעיון המחבק תודה מהמוסקים  (בן עמי מוסק)

מאוירת החג 

 

[shashin type=”photo” id=”5005,5007,5008,5009,5010″ size=”medium” columns=”2″ order=”user” position=”center”]

Tagged with: , , ,
Posted in חגים, ניוזלטר 'קולנו', שמחות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’