חברות במנין שנת תשע”ו

[shashin type=”photo” id=”4563″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]שנת תשע”ו בפתח ועמה, כמובן מאליו גם חידוש החברות במנין, ותשלום דמי החבר לשנה החדשה. אנו מזמינים את כל מי שמאמין שיש לקהילה כשלנו מקום לא מבוטל בכפר, להצטרף אל שורותינו על מנת שנוכל להמשיך בפעילותנו למען כל התושבים ולהרחיבה לכיוונים שונים.  נחוצה לנו עזרתכם מאד ונשמח לכל משפחה, ולכל אחד שירצה להשתתף עמנו בעשיה.

בהזדמנות זו  אנו רוצים להודות לכל חברי המנין, המתמידים לבוא ולהשתתף בתפילות, הפועלים בהתנדבות בכל מיני תחומים, בעבודה עם הנוער, בפעילות הועדות השונות בקשר עם אוכלוסיות שונות בכפר, בהכנת אירועים כמו סוכת שלום, מסיבות לחגים, מועדים ושבתות, חוגים, הרצאות ושעורים שונים ותורמים שעות רבות מזמנם למען הכלל. מכאן אנו שולחים בקשתנו לכל אחד להזמין, לעודד ולשכנע מכרים, חברים וידידים, בני כל הגילים משפחות צעירות עם ילדים קטנים, וכאלה שמתקרבים לבר מצוה ו/או לסיום התיכון ויציאה לצבא, מבין תושבי הכפר והסביבה, להצטרף אלינו. אם נצליח לצרף אלינו חברים רבים נוכל להוסיף ולעשות למען הכלל.  תודה גדולה גם לכל אלה שתמכו ותומכים בנו במשך כל השנים, והערכה רבה.  

ברצוננו לסכם פעילותנו ולהזמין את הקהל הרחב להצטרף לשורותינו.  רבים הם הבאים בשערינו, בין כל החוגגים בר ובת מצוה, חניכי תנועת נוע”ם הוריהם וגם אורחים המשתתפים בתפילות בחגי תשרי ואחרים, אשר ביניהם רבים שהספיקו להכיר את בית הכנסת שלנו ואת העשיה של קהילתנו, החל מפעילות “תפוח בדבש” לפני ראש השנה, תפילות החגים, סוכת שלום, שמחת תורה במנין בערב החג,  ותפילות שמחת תורה ב”בבית בחורש” יחד עם התושבים ואורחים, חגיגת חנוכה על כל סממניה, ט”ו בשבט ופורים, משלוחי מנות לשמחתם של תושבי הכפר הותיקים, תיקון שבועות וכלה בכל אירועי מעגלי החיים, לידה וברית, בר מצוה ולצערנו גם בעתות מחלה וצער.  

בקיצור, נקבל בשמחה ובחיבוק כל אחד שיגיע אלינו ונברך.

לקראת החגים, ובעיקר “יום הכיפורים” אנו מנסים להתמודד שוב עם הסעתם של תושבים המעונינים להגיע לבית הכנסת לתפילות ואין באפשרותם לעשות זאת ברגל.  כדי שנוכל לאמוד עם מה אנו מתמודדים, ומה מספר האנשים שיהיה להם ענין בכך ולהערך בהתאם, אנו מבקשים מכל מי שדרוש לו שרות זה, להתקשר אלינו.

[shashin type=”photo” id=”4752″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]

 

 

Tagged with: , ,
Posted in ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’