הרבה עידית מבורך-שאג

הרבה עידית מבורך-שאג.  מזל טוב לרבה החדשה עידית מבורך-שאג , שתוסמך היום 28/11/2018 לרבנות מסורתית בירושלים יחד עם עוד שלושה רבנים חדשים. 
זכינו בכפר ורדים שהרבה עידית הגיעה לקהילה שלנו כמה פעמים במהלך בשנה שעברה לשבתות וחגים. תמיד עם חיוך ועניים בורקות, עם חוכמה ושום שכל, לב פתוח ומבין. הנועמיסטים שלנו זכו להכירה עוד בתפקידה כמ”מ רב נוע”ם, ואהבו כל רגע שלה איתנו.
אנו שולחים לך, הרבה עידית, את כל הברכות שבעולם, ברכות שמיים וארץ, ומברכים אותך ביום חגך (וגם חגנו!) כי יפוצו מעיינותייך חוצה, ותרבי אור וחן וחסד בכל אשר תפני ותעשי, וימלאו ידייך ברכת ה’. עלי והצליחי, גאים בך, ושמחים עימך.

תמונות מטקס ההסמכה שנערך אתמול בירושלים.

קהילת המניין המשפחתי המסורתי כפר ורדים.
עידית מבורך שאג
קהילת המניין המשפחתי-כפר ורדים

היום (28.11) בשעה 19:00 בבית הכנסת של קהילת מורשת אברהם בירושלים תוסמך עידית לרבנות.

כאן דבריה המרגשים:

גדלתי במשפחה דתית לאומית בחיפה. ההורים של אמא שלי עלו לארץ מארה”ב וההורים של אבא שלי זיכרונם לברכה עלו לארץ מתימן. גדלתי עם ציונות בעורקים ועם הערכה גבוהה מאוד לתורה, ללימודה ולמימושה בחיים. תמיד דחפו אותנו להתקדם ולעלות במעלות התורה, מחידוני פרשת שבוע על שולחן שבת ועד מוסדות לימוד תורה אחרי התיכון שכולנו למדנו בהם.
שילוב המסורות של שני הבתים שבהם גדלו הוריי הניב מגוון מנהגים עשיר אך המכנה המשותף היה חזק ושורשי: מחויבות הלכתית חזקה, אהבת התורה והלימוד, אהבה לארץ, חשיבות בהתנדבות ותרומה ועוד. 
למדתי במוסדות החמ”ד, מהיסודי בחיפה ועד התיכון באולפנה באלקנה, לפני ואחרי הצבא למדתי במדרשת לינדבאום, ויש לי תואר ראשון בפוליטיקה וממשל מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.
בשנותיי בבית המדרש עבדתי בקהילותיה השונות של התנועה המסורתית, בנוע”ם, בקהילת “מוריה” בחיפה ובקהילת “המניין המשפחתי המסורתי” בכפר ורדים. למדתי ולימדתי תורה במגוון
בתי מדרש: בית מדרש “נגבא” בבאר שבע, בית מדרש “ערבות” מייסודו של המרכז החינוכי הספרדי, “בית פרת” בירושלים ועוד. כיום אני רכזת הפעילות במכון הדר ישראל וחברת ועד מנהל בבית המדרש “ערבות”.
אני מלאה בהודיה לקב”ה שזיכני לחיות בדור של גאולה לאומית ומגדרית. אני מודה להורים שלי שבחירותיהם סיפקו לי את מרכיבי הזהות החזקים שבי. הבית שבנו הוא הבסיס למי שאני, סדר העדיפויות שלהם מהווה עבורי השראה, ואני מאחלת לעצמי לזכות באהבה ובתמיכה שלהם לעוד המון שנים.
לא הייתי מגיעה למעמד הזה בלי התמיכה הצמודה של אישי יאיר, שלי־שלו. כשזכיתי בו זכיתי גם במשפחה שלו ובהורים הנפלאים שלו שגם להם חלק לא מבוטל בהישגים שלי מאז שהפכנו למשפחה אחת.
אני מודה למורים ולמורות של בבית המדרש שכל פעם מחדש אני מגלה כמה הידע שצברתי בעזרתם חשוב ומשמעותי. לחברותות שלי לאורך השנים שחלקם נשארו חברותות וחלקם הפכו לחברים. למנטוריות שלי לאורך הדרך, הרשמיות שגילו סולידריות נשית ממדרגה ראשונה.
אני מקווה להיות ראויה לאמון ולסיוע שקיבלתי בשנותיי בבית המדרש.

הִגִּיד לך אָדָם מַה ּטֹוב ּומָה ה’ ּדֹורֵ ׁשממְך כִּי אִם עֲשֹות מִשְפָּט וְאַהֲבַת חֶסֶד וְהַצְנֵעַ לֶכֶת עִם אֹלהֶיך
(מיכה ו ח)

 

Tagged with: , , ,
Posted in טקסים, משולחן הרָבָּה נטלי, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’