הידעתם? בקהילת המנין המשפחתי החלה לפעול הרבה נטלי לסטרג'ר

[shashin type="photo" id="5380" size="medium" columns="1" order="user" position="right"]הידעתם? בקהילת המנין המשפחתי החלה לפעול הרבה נטלי לסטרג'ר שהיא רבת קהילתנו, וכולם מוזמנים לבוא לתפילות שבת וקבלת שבת וגם לארועים שונים ולהתרשם מאישיותה הקורנת והחמה, זו שיודעת לחבב ולהתחבב על אנשים, שיודעת לשאת דברי תורה מענינים ומאלפים.  כל זה קורה בבית הכנסת של המנין המשפחתי המסורתי שמעל ככר 8 וחטיבת הבינים "אמירים".   בלוח הזמנים מתפרסמים גם המועדים והארועים בהם היא לוקחת חלק.  כדאי להתענין ולבוא, איש לא יתאכזב.

 

התמונה באדיבות מכון שכטר להכשרת רבנים של התנועה המסורתית בישראל.

אם תחגגו  השנה בר/בת מצוה וברצונכם לעשות זאת בבית כנסת בו התפילה היא שיוויונית ונשים הן חלק מן המנין, אתם מוזמנים להתקשר עם הרבה נטלי (בימי חול בלבד, לא בשבת ולא בחגים) בדואר האלקטרוני raba.kv.masorti@gmail.com או בטלפון הנייד שלה  050-5249101. זאת על מנת לקבוע פגישת היכרות עמה, לקבוע תאריך לטקס ולימוד קריאה בטעמי המקרא, וגם כדי שהנער והנערה יוכלו להשתתף בחוג בר מצוה ובת מצוה שיתנהל במספר מחזורים במשך השנה.  

וממעשינו בימי השבת האחרונים. לאחר שני שבתות עמוסים בארועים, 4 חגיגות בר ובת מצוה, קריאת מגילת איכה בערב ט' באב, וארוחה קהילתית במוצאי שבת ערב טו' באב, הגיעה שבת פרשת "עקב" והיתה שבת שקטה ונעימה, הרבה נטלי, הובילה את התפילות ודברי התורה שלה היו מענינים ומאלפים, דהיינו ברורים "ונוחים למשתמש".  בקבלת שבת היתה נוכחות יפה למדי בסביבות 25 מתפללים וכך גם בתפילת שחרית היתה נוכחות משמעותית. קידוש קטן חתם את כל אחת מהתפילות, קבלת שבת ושחרית, זמן טוב להתקרב אל החברים, האורחים וכל הקהל.  אוירה של משפחה.

מצפים לכולם גם בשבת הקרובה פרשת "ראה" והפעם התפילות בהובלת כוחות מהקהילה.  

 

Tסומן בתגיות: , , , ,
פורסם בקטגוריה טקסים, ניוזלטר 'קולנו', שמחות

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"