ברוכה הבאה לאבי [אביגיל] וובר – סטודנטית לרבנות מ-JTS

[shashin type=”photo” id=”7584″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]השנה, גם אנחנו מצטרפים לפרויקט  אירוח הסטודנטים לרבנות מארה”ב. בכל שנה מגיעים סטודנטים וסטודנטיות לרבנות מסורתית בארצות הברית, הלומדים בניו יורק JTS או בלוס אנג’לס בבית המדרש לרבנים ע”ש זיגלר, לשנת לימודים בירושלים. התנועה המסורתית בישראל בשיתוף עם הקהילות השונות, עושה כל שביכולתה כדי שהסטודנטים הללו יזכו להכיר את קהילות התנועה  ואותנו במשך שנת הלימודים שלהם בארץ. אנחנו ניזכה לארח את אבי וובר בקהילתינו כמה פעמים השנה, ואנו מאוד שמחים על כך.

אבי איננה פנים עלומות לחלק מחברינו, ובעצם יש לה היכרות עמוקה וארוכת שנים עם חברינו יהודה וסוזן ראנד-לקריץ עוד ממחנות רמה בארה”ב. גם אבי נולדה בפילדלפיה, , אך במהרה הפכה ל”שיקאגו- אית” , ושם  גדלה להיות אקטיביסטית חברתית ובולטת במגוון מיזמים וארגונים , ומעורבת עד היום בקידום זכויות מיעוטים , בפעילות למען מובטלים וזכויות עובדים ועוד. לאבי אהבה למסורת וללימוד תורה ועוסקת בחינוך יהודי מקדמא דנא. פעילה בקהילות קונסרבטיביות ומחנות רמה מזה שנים. לאור כל זאת, החליטה אבי לפנות ללימודי רבנות קונסרבטיבית בבית המדרש בניו יורק בשנה שעברה, ולומדת כעת את השנה השנייה בארץ, בשיתוף עם מכון שכטר והישיבה הקונסרבטיבית.

אבי תתארח בביתה של הרבה נטלי, ותחלוק את זמנה בין ביתה של הרבה נטלי וביתם של סוזן ויהודה. אבי תגיע לכפר יחד עם  בת זוגתה, ואנו מברכות את שתיהן בברכת ברוכות הבאות.

לקריאה נוספת אודות אבי, באנגלית: https://www.mishkanchicago.org/get-involved/leadership-fellowship

 

 

Tagged with: , ,
Posted in אורחים, בית הכנסת, המנין המשפחתי המסורתי, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’