בקשה ותודה מהגזברות

אילוסטרציה: דמי חבר

בקשה ותודה מהגזברות. חברים יקרים, במהלך השבועיים האחרונים נשלחו תזכורות בדוא"ל לחברים שעדיין לא מילאו חובתם למנין המשפחתי המסורתי ולא שלמו את דמי החבר לשנת התשע"ט.

תודה חמה וגדולה לכל החברים שנענו לקריאתנו והזדרזו לשלם, כולם יקבלו קבלות בתחילת דצמבר. 

תזכורת ענק לכולם, חברים אנא מהרו לשלם!

כפי שהודגש במכתבים אני מסיימת את תפקידי כגזברית המנין, ובימים אלה מעבירה את התפקיד לרעות כהן.  היא ואני נשמח מאד אם אוכל להעביר לה את הגזברות בצורה אופטימלית.  יש לה הרבה עם מה להתמודד בשנת עבודתה הראשונה, וחבל להעמיס עליה גם תפקידי גבייה של שנת התשע"ט. 

אין צורך להדגיש את חשיבותו של קיום המנין המסורתי, הפתוח, השיוויוני והמקבל לתושבי הכפר ואף לתושבים בגליל המערבי המחפשים מקום כשלנו כדי לחגוג בו, להתחבר אל המסורת היהודית בצורה המתאימה לכל אחד ואחד.

להבנת אמירה זו די אם אזכיר את מספר המתפללים הרב בחגי תשרי, מספר המשפחות שחגגו בר או בת מצווה בבית הכנסת שלנו, את מספר הלומדים בשיעורים שהרבה נטלי מעבירה ומלמדת. כל זה קיים בזכותכם, ובעזרתכם נוכל להחזיק מעמד ולהמשיך להתקיים, להרחיב פעילות ולהוסיף.

פנייה זו היא גם לחברים מהעבר אנא חדשו את חברותכם במנין!

וגם למשפחות חדשות ו/או תושבים חדשים אנא הצטרפו אלינו! 

כדי שתהא שנת התשע"ט שנה נפלאה של הצטרפות חברים ישנים וחדשים והרחבת שורות.  יש המון מה לעשות ונשמח להצטרפותכם ולשיתופכם בעשייה אם ברצונכם לפעול ולעשות במישור החברתי, התרבותי והחינוכי!

תודתנו החמה מראש,

אסתי דוד

Tסומן בתגיות: ,
פורסם בקטגוריה דבר העורכת, ניוזלטר 'קולנו', קהילה

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"