בברכות מזל טוב

[shashin type=”photo” id=”4842″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]שמחות לשלוש משפחות חברינו: דרוקס, שילה ודייויס.

אנו שולחים ברכת מזל טוב והצלחה ליהונתן דרוקס שיעלה לתורה בפעם הראשונה כבר מצוה בשבת “בראשית” ב-14 באוקטובר2017.  מאחלים לו הצלחה ולכל המשפחה רוב נחת. ברכה מיוחדת לחברתנו רות דרוקס לקראת הארוע המרגש במשפחה. כולם מוזמנים גם לקידוש שיערך בבית הכנסת לאחר תפילת מוסף.

ברכת מזל טוב והצלחה לגל וניצן בנותיהן התאומות של חברינו מיכל וניר שילה שיחוגו את בת המצוה שלהן ב”שמחת תורה” בבית הכנסת של המנין המשפחתי. כולם מוזמנים לחגוג עמהן ועם בני משפחותיהם.

יהונתן דרוקס וגל וניצן שילה התכוננו לקראת בר המצוה ובת המצוה שלהם. למדו עם הרבה נטלי לסטרג’ר בחוג בר ובת מצוה את כל הדרוש לנערה ונער יהודיים/ות לדעת עם המעבר מילדות לבגרות, וגם באופן פרטני בקריאה בטעמי התורה בפרשות שלהם.  ככל שמתקרבים הארועים הולכת התרגשותם וגוברת וגם אנחנו שמחים ומתרגשים לחגוג עם חברינו את שמחותיהם ושמחת בני משפחותיהם.

ברכת מזל טוב לליהי ודויד לקראת שבת חתן וכלה שלהם, שיחול גם הוא ב-14 באוקטובר, “שבת בראשית” והרבה שמחה לחברינו בטי ומארטון דייויס לנישואיה של ליהי, והמון איחולים וברכות לזוג הצעיר! 

כלם מוזמנים לכבד את המשפחות החוגגות!

 

 

 

 

Tagged with: , , , , , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, טקסים, ניוזלטר 'קולנו', קהילה, שמחות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’