"שבת שלום כיתה א'" – קבלת שבת מיוחדת

[shashin type="photo" id="7533" size="medium" columns="1" order="user" position="right"] "שבת שלום כיתה א'" באוירה טובה של תפילה וקבלת שבת משפחתית מאד.

חוויה מאד נחמדה היתה לכל הבאים בשערי בית הכנסת שלנו, כאשר יעדנו את קבלת השבת לברכה לתלמידים והתלמידות שהתחילו שנת לימודים, ובמיוחד את הקטנטנים שהתחיל שנת לימודים ראשונה בבתי הספר. חוץ מהברכות  קיבלו הילדים גם שי קטן של מדבקות "צוחקות" למחברותיהם והשמחה היתה רבה.

 כאשר בתוך תפילות קבלת השבת שולבו הברכות לילדים תחת "חופת הטליתות" והוספנו גם ברכות למורים מבין הנוכחים הנכנסים לעול העבודה הלא קלה של הוראה בישראל.

אורחים חשובים היו הוריה של נטלי לסטרג'ר, שבפעם הראשונה היו נוכחים בתפילה משפחתית שיוויונית, והתרשמו מאד מהאוירה המיוחדת השוררת בקהילתנו.

ראוי לציין שלמרות ריבוי הילדים במנין הם הצליחו בדרך כלל לשמור ככל יכולתם, על רמה של שקט גם אם פה ושם כדרכם של ילדים מישהו "שכח" שעדיף לשחק בשקט ולדבר בלחש.  ארון המשחקים שבפינת בית הכנסת שהתעשר במשחקים חדשים  תרם לא מעט לרבים מהם להעביר את הזמן. בהזדמנות זו נשמח לקבל משחקים נוספים: קוביות לבניה, מגדלי טבעות צבעוניים, פאזלים, וכל מה שאפשר וניתן להוציא מן הבית כל עוד אינו חסר ואינו שבור.

הילדים סיימו בשירת "אדון עולם" אותה הוביל פרנקי קוטניקי, כשחלק גדול מהם עומדים על כסאות סביב שולחן התפילה.

פרנקי שתמיד שמח להיענות לבקשה להוביל, הוא בנם הבכור של משפחת קוטניקי ג'ן וסול, חברים במנין שהגיעו אלינו בקיץ שעבר, משתתפים לעתים קרובות בתפילות ובארועים הקהילתיים.

כתבה: אסתי

 

Tסומן בתגיות: , ,
פורסם בקטגוריה דבר העורכת, המנין המשפחתי המסורתי, טקסים, ניוזלטר 'קולנו', קהילה

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"