פרס למרכז “אדרבא” וברכות ליהודה ראנד-לקריץ

ברכות למרכז “אדרבא” של התנועה המסורתית על קבלת הפרס !

סידור התפילה המונגש “בכל דרכיך” זכה לפני כשבוע בפרס מיוחד מטעם ג’וינט-אשלים. הפרס ניתן במסגרת כנס “יוצרים היום @ מחר” של ג’וינט-אשלים ומשרד החינוך, הקורא לחדשנות ומצוינות בפיתוח שירותים חינוכיים לילדים, בני נוער ומבוגרים בסיכון. 
למעלה מ-20 שנה התנועה המסורתית בישראל מובילה, באמצעות מרכז “אדרבא”, את תכנית “בר-בת המצווה לילד המיוחד”, דרכה עלו לתורה למעלה מ- 4,500 נערים ונערות עם מוגבלות לאורך השנים. אנו פועלים למעלה משני עשורים כדי שילדים עם מוגבלויות שונות, יוכלו להיכנס לעול מצוות ולנפץ דעות קדומות, סטיגמות וציפיות הנוגעות למגבלותיהם. התכנית הזו היא סיפור הצלחה, גם מאחר ופיתחנו כלים חינוכיים עצמאיים באמצעותם ניתן להגיש את היהדות באופן שיתאים לצרכי החניכים ומשפחותיהם.

זה המקום להזכיר כי חברינו, יהודה ראנד לקריץ, עוסק הרבה שנים בהכנת בני ובנות מצווה בעלי צרכים מיוחדים באמצעות מרכז “אדרבא” וזוכה להעלות לתורה עשרות תלמידות ותלמידים מידי שנה בשנה. יהודה עושה זאת במקצועיות, בסובלנות ורגישות עצומה. נסיונו בתחום, כמו גם של כל צוות “אדרבא” הביאו להפקת הסידור החדש המעולה – שאנו מעניקים לכל בר/בת מצווה בהגיעם למצוות.

אנחנו מאוד גאים בך יהודה, במריאנלה קריימן ובכל צוות המרכז . יישר כוח גדול! אכן אין מצווה גדולה מזו!

Tagged with: , ,
Posted in מן הנעשה בתנועה המסורתית, ניוזלטר 'קולנו'
One comment on “פרס למרכז “אדרבא” וברכות ליהודה ראנד-לקריץ
  1. אורלי says:

    כל הכבוד ליהודה ולכל יתר העוסקים במלאכת הקודש הזו! בידידות,מאורלי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’