נוע"ם כפר ורדים

[shashin type="photo" id="4527" size="medium" columns="1" order="user" position="right"]אולי תתפלאו שהברכה, להולדת הנכדה מופיעה דוקא בפוסט של נוע"ם, אבל קשה להפריד בין נילי, שהיא רכזת נוע"ם, והאמא של הנועמיסטים לבין הארוע המשמח שנפל בחלקם של חברינו נילי ודני אלדר ולכן בחרנו לברך ברכות מזל טוב, רוב נחת ושמחה עם הולדת נכדתכם השלישית, דוקא בפוסט זה.וכדי שלא לקבע סטריאוטיפים היא לא הגיעה בעטיפה ורודה!!!!!

 

 

 

[shashin type="photo" id="4634" size="medium" columns="1" order="user" position="center"]

תודה לורד סטינובר 

ביום שלישי האחרון הצטרפה אלינו  ורד סטינובר שהפעילה אותנו בתחנות משחק וספורט . תודה גדולה לורד על הפעילות המוצלחת מאד שכולם נהנו ממנה,  ומקוים לפעילויות נוספות ומגוונות שיש בידי מתנדבים מהכפר להעניק לילדים ונוער. 
 
להלן פרטים על התוכניות הקרובות של נוע"ם סניף כפר ורדים:
2שבתון סניפי !!!!!   
למצטרפים החדשים ארחיב –    שבתון סניפי  מתקים פעמיים בשנה – חורף / קיץ.  כל הילדים מבלים סופ"ש יחד בעונג שבת. ישנים במבנה המניין המשפחתי, אוכלים, עוברים פעולות ופעילויות  ובעיקר נהנים יחד..     השבתון יתקיים בסוף השבוע של   8/9.12.17.   פרטים  בנושא וחלוקת משימות אוכל אשלח לקראת השבתון.     – מצורף מכתב כקובץ בתחתית העמוד. 
 
(השבתון הארצי – שבתון המתקיים יחד לכל ילדי נועם בארץ –  מכיתה ג' ומעלה –   בסמינר גבעת חביבה  יהיה ב 9/10.2.2018)
 
3מסיבת חנוכה  תתקיים ביום שלישי 12.12.17 בשעה 18:00.  פרטים יישלחו בהמשך – אנא רשמו ביומנים ופנו את הערב הזה כדי שנדליק נר ראשון של חנוכה ביחד.  יש תוכנית אומנותית ……🎉 וכמובן סופגניות בשפע.
 
 
אעדכן ואוסיף שכרגע מגיעים באופן סדיר לפעילות  63  חניכים ומדריכים – נשמח שנגדל  רק בעד קצת….. ילדי שכבת ב' מוזמנים מאוד לצרף עוד חברים… וכמובן גם שכבות אחרות…
 
אבקש מההורים שעדיין לא ביצעו את ההרשמה לנועם לעשות זאת דרך המערכת הממוחשבת  באתר נועם – www.noamist.org
 
         אם יש בעייה כלשהי סביב בקשת המלגה או כל עניין אחר – אנא פנו אלי. אשמח לעזור  🌸
 
 
שבוע טוב ותקווה לחורף
נילי   – בשם צוות נועם. 
 
יש בעיה טכנית להכניס את הקישור שעדיין לא מצאה פתרון.  אתם מוזמנים להכחיל את הכתובת ולהעתיקה לשורת החיפוש או ללחוץ בלחצן ימין של העכבר.  בתפריט שיפתח לחצו בשורה המתחילה ב: go to https://mail. 
 
 https://mail.google.com/mail/u/1/?tab=wm#inbox/15fd2b46e488ccdf?projector=1

 

Tסומן בתגיות: , , ,
פורסם בקטגוריה נוע'ם, ניוזלטר 'קולנו'

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"