מה קורה אצלנו

[shashin type=”photo” id=”5030″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”] התחדשנו בערב החג בארונות ספריה שנכנסו לאולם בית הכנסת ומחליפים את הכונניות הישנות שתרם לנו בזמנו חבר יקר שעזב את הכפר (מייק) מיכאל ראנד ז”ל.  הן עשו את שלהן, וממשיכות לשרת את הקהילה בממ”ד שיהפוך בקרוב למשרד רשמי של הרבה נטלי. זה המקום להודות לחברות ועדת הבינוי של המנין, לרות דרוקס, לג’ודי יחנוביץ’ ולסוזן ראנד לקריץ’, על הזמן הרב שהן השקיעו בכל פרט ופרט, מהסקיצה הראשונה ועד לביצוע הסופי – כל הכבוד ותודה לכן! את עבודת הנגרות ביצע נגר צעיר [ומבטיח!], רני צברי – בואו לראות את המוצרים הסופיים, בהחלט המלצה מקצועית טובה ביותר!

ועכשיו שיש מדפים לרוב – צריכים ספרים! נשמח לקבל תרומות של ספרות תורנית: ספרי תלמוד [בבלי וירושלמי], ספרי מדרש ואגדה, הלכה ופילוסופיה יהודית. המעוניינים לתרום ספרים חדשים, ולא יודעים מה נחוץ, מוזמנים לפנות לרבה נטלי – היא כבר תדע מה לומר לכם!

ולשעורי בית המדרש השבוע:

[shashin type=”photo” id=”7444″ size=”small” columns=”1″ order=”user” position=”right”]”ראשון בלימוד”, עם מסכת אבות דרבי נתן יתקיים ביום א’ 11 ביוני בשעה 20:00.  

[shashin type=”photo” id=”4672″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]שעור פ”ש ומדרש לפרשת השבוע “שלח לך” יערך כרגיל ביום ד’  13 ביוני בשעה 20:00.

 

 

 

 

Tagged with: , , ,
Posted in המנין המשפחתי המסורתי, לימוד, ניוזלטר 'קולנו', קהילה
One comment on “מה קורה אצלנו
  1. אורלי says:

    שמו של הנגר הנפלא הוא רני צברי, והוא בעלה של נתנאלה שיקיאר, שכולנו מכירים. הוא הכין עבורי כמה וכמה רהיטים, כולל מטבח, ואני ממליצה עליו בחום רב: נעים הליכות, חכם, ידי זהב וראש יצירתי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’