מהנעשה בתנועה המסורתית

[shashin type=”photo” id=”4560″ size=”medium” columns=”max” order=”user” position=”right”]ההודעה השבועית

סדנת שליחי ושליחות ציבור

לקראת ראש השנה ויום כיפור תערך בשבוע הבא במודיעין סדנא ייחודית בה נלמד איך להעביר מנגינות חדשות לקהילה, ואיך חברי הקהילה הופכים לשותפים בהובלת התפילה. נברר מה המשמעות של שליח/ת ציבור בתפילה ונשלב לימוד ניגונים ופיוטים מהמחזור החדש. להרשמה לסדנא ולפרטים נוספים לחצו כאן

קליטת עולים בקהילה

הרשו להציג בפניכם את הרב פול פרידמן, יו”ר ועדת עלייה והקליטה של התנועה, שני נושאים החשובים מאוד לכולנו. במסגרת עבודתו ועבודת הועדה שהוא עומד בראשה, הוא משתף באמצעות המייל והמדיה החברתית סיפורים שונים של עולים (חדשים וותיקים) ש”עשו עלייה” מתנועתנו בארה”ב, הצטרפו לאחת מקהילות התנועה המסורתית בישראל, ונהנים מקליטה מוצלחת. לסיפורים האישיים הללו ערך רב. הם מוכיחים שהמסע הלא פשוט הזה הוא לא רק אפשרי אלא גם יכול להיות, למרות הקשיים, מוצלח מאוד!

בין היתר, שותף הרב פרידמן בפרסומו של כתב עת אלקטרוני שנקרא”Today’s Israel”- , ובו מתפרסמים סיפורים שונים מהווי התנועה בישראל. זוהי פלטפורמה נהדרת לכתבות בנושאים שונים ואתם מוזמנים לשלוח אליו טקסט (באנגלית, 200-300 מילים, בליווי תמונה/תמונות) על אירועים, פעילויות, סיפורים אישיים שונים מקהילתכם אשר מתאימים לפרסום בצפון אמריקה. דברים נהדרים כל כך נערכים אצלנו וכדאי שאחינו מעבר לים יכירו מעט מהם.  

פרויקט חשוב במיוחד של ועדת העלייה והקליטה הוא פרויקט שגרירי החיילים הבודדים. חלק ניכר מהחיילים הבודדים המגיעים ארצה מצפון אמריקה לשרת בצה”ל, הם חיילים מרקע קונסרבטיבי. רק מיעוטם מגיע לקהילותינו. אם נשכיל להציע להם מסגרת תומכת נעשה שירות חשוב הן לחיילים והן לציונות. אנו עובדים על מנת לאתר חיילים אלה ולהציע הקשר לקהילה הרלוונטית.

אנא עזרתכם:

  • אם יש עולה בקהילתכם הזקוק לעזרה בקליטתו אנא הפנו אותו לרב פרידמן, שעובד עם הסוכנות ועם נפש בנפש.
  • אם יש לכם מידע על חיילים בודדים – שהגיעו לקהילתכם או שאתם מכירים ואשר אינם מחוברים לקהילה – הפנו לרב פרידמן את פרטי הקשר.
  • מכירים סיפור קליטה מוצלח? נשמח אם תשתפו אותנו בו.
  • יש לכם סיפור הצלחה לשתף? שתפו את הרב פרידמן והוא יפרסם אותו.
  • כל הצעה/מחשבה הקשורה לקליטה ועלייה תתקבל בברכה!

הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם הרב פול פרידמן היא באמצעות המייל: nina_f@netvision.net.il

בברכת הצלחה פורייה והרבה עלייה וקליטה!  

 

סופי פלמן-רפלוביץ

יו”ר התנועה המסורתית    

עו”ד יזהר הס

מנכ”ל התנועה המסורתית

חגית מולגן-המל

מנהלת פיתוח הקהילות

קישור ל”דת ומדינה” השבוע בכנסת:

https://mail.google.com/mail/u/2/#inbox/15dcd42ab562781a

ברכות לדוברת התנועה היוצאת ולדובר הנכנס

חברים,

לאחר שלוש שנים מוצלחות ופוריות מסיימת היום שרון בניאן את תפקידה כדוברת התנועה המסורתית. לאחר שהשלימה בהצלחה את לימודי משפטים היא תחל בחודש הבא התמחות  בפרקליטות המדינה. שרון יקרה – נעמת לנו מאוד, עשית עבודה מצויינת, ובהצלחה מכל הלב!

את שרון יחליף רועי שבתאי. רועי, בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בן גוריון והיכרות עם התנועה המסורתית בשנים האחרונות, מגיע אלינו עם ניסיון לא מבוטל בתחום הדוברות והתקשורת – הן בכנסת, הן בתנועה הקיבוצית והן אגודת הסטודנטים. רועי, הצלחתך הצלחתנו!

רועי יהיה זמין במייל הקבוע של דוברות התנועה המסורתית pr@masorti.org.il<mailto:pr@masorti.org.il>
ובנייד 054-2620611.

ברכות!

יזהר

 

Tagged with: ,
Posted in מן הנעשה בתנועה המסורתית, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’