חנוכה בכיף במנין

חנוכייה מסביבונים

חנוכה בכיף במנין חגגנו בבית הכנסת ביום שישי 7 בדצמבר 2018

 למרות שמעטים טרחו להודיע על השתתפותם, (מכירים את האמירה שאמנם לא היהודים הם שהרגו את ישוע מנצרת, אך לבטח הוציאו את נשמתו….) בכל זאת הגיעו כעשרים וחמישה עד שלושים חברים וחברות וגם אורחים מספר. והיה מאיר, חם וטעים.

הדלקנו את הנרות בשעה היעודה 15:45 שרנו משירי החנוכה, וגם הצטלמנו מעט כי עדיין לא נכנסה השבת. עם כניסת השבת הדלקנו גם את נרות השבּת, ועסקנו בשמחת החג.

משחקים ושי לחנוכה סביבונים מלאים “דברי מתיקה” חיכו לילדים בתיבת הפתעות מקושטת על השולחן, וסביב השולחן העגול המכוסה במפה מתאימה שתרמו מיכה ואסתי דוד,  התענינו גם המבוגרים וגם הילדים במשחקי הרכבה ופרוק שגרמו שמחה לכולם.  קפה של אחה”צ סופגניות ספינג’ ועוד, חתמו פרק זה של הערב. 

קיבלנו את השבת בתפילת קבלת שבת ולאחר תפילת ערבית ערכנו את התקרובת לארוחת החג הקהילתית:  פשטידות ולביבות, עם ובלי גלוטן, במסורת ימים אלה, טבעוני וגם לא טבעוני, עוגות וגלידה מעשה בית ותוך כדי אכילה ושירה נשמעו גם הרבה שיחות מענינות סביב השולחן, בהם לקחו חלק גדולים וקטנים והיה מאד מענין.  חתמנו בברכת המזון, ואף זכינו לשמוע אורחת נחמדה, שברכה מזכרונות מבית אבא, בספרדית!!!!

להמחשה מספר תמונות שמחות ומאירות!

וכשתראו מודעה בנוסח זה בשנה הבאה, זכרו שכדאי לקחת חלק בחנוּכֶּיף!

Tagged with: , , ,
Posted in חגים, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’