חג השבועות בקהילתנו ובקור הרב נטלי לסטרג'ר

[shashin type="photo" id="4629" size="medium" columns="1" order="user" position="right"]לא כל חג נופל ביום ראשון שמיד לאחר שבת ולכן חג השבועות בקהילתנו היה מרובה ארועים.  תחילתו ביום שישי בתפילת ערבית, ובשבת "שחרית" כולל "דבר תורה" של נטלי לסטרג'ר ומוסף. בערב החג בין מוצאי שבת לכניסת החג, בילינו יחדיו בארוחה קהילתית, שכרגיל היתה משופעת במטעמי החברות והחברים, שסיפקו את כל סוגי הטעמים והמגבלות.  החששות ליוו עד הרגע האחרון…כי לא הגיעונו תשובות באשר לתכניות הקולינריות, אבל בסיכומו של דבר הכל הסתדר לטובה. תודות חמות לכל התורמים למזנון החלבי של החג.

לאחר הארוחה התכנסנו לתפילת מנחה ולהבדלה בין "קודש לקודש" ולאחריה לתפילת ערב חג.

תיקון שבועות החל בשעור של אברום רותם על מגילת רות, והקשור בה. והמשכו שעור שלימדה הרב נטלי שהסתיים לאחר חצות, תודות גם למרצים.  עייפים ומרוצים חזרנו לבתינו כדי לנוח לפני תפילת שחרית לחג השבועות.

סוף שבוע ארוך, מלא אירועים, ארוח הרבה נטלי לסטרג'ר בבתי חברים לארוחות ערב וצהרים, ונסיון להתרשם ולהכיר הן אנחנו אותה, והיא אותנו. נטלי לקחה חלק בהובלת התפילות וכן בדברי חכמה, קולה נאה וכן גם שפתה קולחת.  הדיווח שלעיל בעיקרו מנסה להיות מאד אוביקטיבי ופחות סוביקטיבי. 

 

Tסומן בתגיות: , , , , , , ,
פורסם בקטגוריה אירוע, המנין המשפחתי המסורתי, חגים, לימוד, ניוזלטר 'קולנו'
תגובה אחת על “חג השבועות בקהילתנו ובקור הרב נטלי לסטרג'ר
  1. גולן ארנה אומר/ת:

    היה יופי של חוויה בחג השבועות תפילות ארוחות לימוד והכרות עם הרבה המיועדת. אני חושבת שהיא תכניס הרבה טוב לקהילה שלנו.

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"