המשך מסעם של עופר ועינת

[shashin type=”photo” id=”4144″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” caption=”y” position=”right”]יום שישי,  29 באוגוסט ואנו בדרך ל- Fairbanks, מרגישים  שמתחילים לחזור לציוויליזציה’ כי שוב יש תקשורת.

עוברים בעיירה North pole ופוגשים את סנטה קלאוס. התרגשות חברי הקבוצה רבה, כולם כותבים לנכדים ומצטלמים עם הכלבים.

[shashin type=”photo” id=”4483,4480″ size=”medium” columns=”2″ order=”user” caption=”y” position=”center”]

Fairbanks: זיהינו שיש בית כנסת בקהילה הרפורמית, ואנחנו משאירים את החבר’ה הנרגשים ונוסעים לאתר את המקום לפני שנתמקם בפארק. נהנינו מקבלת שבת משפחתית ומחבקת בקהילה ששמה: Frozen Chosen,  ממש נעים ומוכר.

למחרת, סיור מקדים בעיר ונסיעה לנקודת ביקור בצינור הנפט הארוך של אלסקה. פרויקט הנדסי מדהים המוביל נפט מצפון אלסקה לולדז שבדרום.

[shashin type=”photo” id=”4486″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” caption=”y” position=”center”]

31 באוגוסט, יום חופשי, ויצאנו עצמאית למרחצאות החמים ב-Chena.  באתר יש גם מוזיאון קרח, בו מוצגים פסלי קרח מדהימים, חוויה מקפיאה ביותר. כחוויה מתקנת, נהנים מרביצה במי המעיינות החמים, והתחושה חוזרת לאברי הגוף.

אגב, למרחצאות בחמת גדר אין מה להתבייש.

[shashin type=”photo” id=”4477,4478,4476″ size=”medium” columns=”3″ order=”user” caption=”y” position=”center”]

1 בספטמבר, שייט בסירת נהרות תיירותית מפגיש אותנו עם אחוזות מדהימות, המראה ונחיתה של מטוס ימי קטן, שהוא כלי תחבורה מקובל ושמיש באיזורי אלסקה. חוות כלבי Iditarod  (כלבי מזחלות) ומוזיאון אינדיאני-אסקימוסי  פתוח.

[shashin type=”photo” id=”4481,4479,4482,4485,4484″ size=”medium” columns=”2″ order=”user” caption=”y” position=”center”].

בשעה שאני מעלה את הפוסט, נפרדים עופר ועינת מהיבשת הקסומה, וצפויים לעלות למעבורת שעליה יפליגו הם וצובוקי מ-HAINS לסיאטל. נצפה להמשך הדיווחים על 2 השבועות האחרונים בצפון הרחוק. רבים מתענינים בקורות אותכם ושולחים ברכת שנה טובה, המשך נהדר למסע החלומי, ושימרו על עצמכם.

Tagged with: , ,
Posted in חברים משתפים, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’