הבחירות לרשות המקומית

הבחירות לרשות המקומיות

אז סוף סוף הסבוב השני מאחורינו, ההתמודדות בין שני המועמדים שעברו לסבוב זה: עופר כהן ואייל שמואלי נסתיימה וזכה בתפקיד המחייב כל כך של ראשות מועצת כפר ורדים, אייל שמואלי שמאמש אפשר להוסיף לשמו גם את התואר "ראש המועצה של כפר ורדים!" 

לא עוד הודעות בחירות, לא עוד חוגי בית ודיבורים, מכאן והלאה זו עבודה ועבודה ושוב עבודה!

 בהזדמנות זו תודות לסיון יחיאלי, שבחר שלא להציג את עצמו פעם נוספת, על עשר שנים שמילא בתפקיד זה.  ככל בעל תפקיד, בודאי עשה הרבה טוב וגם קצת פחות מזה, יש המבקרים ויש המקלסים, ובכל מקרה עשה את שידע לעשות בדרך הטובה ביותר, עם כוונות טובות והישגים לא מעטים. ועל כך אנו אסירי תודה! 

ברכות לך אייל על בחירתך, הצבור בחר, והפור נפל ונותר רק לאחל לך כראש המועצה החדש הצלחה בדרך, שתצליח לרתום את כל הרצון הטוב של כולם לאחר תום המאבק, על מנת להוציא את כל התוכניות מהכח אל הפועל. כי הצלחתך והצלחת המועצה שתקום תהיה הצלחתנו שלנו כולנו – תושבי הכפר.

יש להודות גם לארבעה המועמדים שיצאו עמך לדרך: קרן אדיב דרוקמן, עופר כהן, עופר חלה ויורם אילון, לקחו פסק זמן מענייניהם הפרטיים, השקיעו זמן רב ומשאבים בנסיון להשפיע ולקבוע ולשמש בתפקיד קשה ומפרך, ובלשון המעטה ובמידה לא קטנה, גם כפוי טובה! אנו מצפים ומקוים שתדעו לרתום את הרצון הטוב שגיליתם, כשרונותיכם ויכולותיכם, לטובת ענייני הכפר ותדעו לפעול יחד עם ראש המועצה הנבחר לטובת הכלל. כעת הגיע הזמן להוכחות!!! כולכם אנשים טובים וכולכם ראויים! 

אסתי דוד

Tסומן בתגיות: ,
פורסם בקטגוריה דבר העורכת, ניוזלטר 'קולנו'

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"