ביקור קבוצה בה משתתפים חברים מיפן וישראל “הקרוון לריפוי כדור הארץ”

[shashin type=”photo” id=”5379″ size=”medium” columns=”1″ order=”user” position=”right”]ארוח הקבוצה Earth Heeling Caravan יהיה ביום שלישי 2 באוגוסט 2016.  להלן מספר פרטים על הקבוצה, לו”ז הביקור, וקישורים לאתר הקבוצה.
 
הקרוון לריפוי כדור הארץ הוא השם שניתן לפרויקט, שנוצר במטרה להפגיש מספר רב ככל האפשר של אנשים עם חזון של שאיפה לעשייה ולתפילה. הפרויקט יצא לפועל לראשונה ב-2015, בציון 70 שנה להטלת פצצת האטום על העיר הירושימה, ושם גם התחיל המסע, כשהמשתתפים נושאים עמם אש תמיד שנלקחה מהירושימה. המסע עבר באירופה, במחנות השמדה ומקומות שידעו כאב וטראומות קשות, כשהמשתתפים מתפללים, מודטים, שרים, מנגנים ומטפלים או מקבלים טיפולים בשיאצו, והסתיים בישראל – בירושלים, ביישובים בפריפריה ובכפרים פלסטינים.

הפרויקט הוא יוזמה של חברי קהילת הטאו סנגה, רובם מיפן ומיעוטם מצפון אמריקה וישראל. קהילת הטאו סנגה הבינלאומית נוסדה על-ידי המורה היפני ריוקיו אנדו, שלאורך למעלה מעשרים שנים פיתח את שיטת הטיפול טאו שיאצו, שמקורותיה ממזגים חזון טיפולי לרפואה שלמה, ידע בן אלפי השנים של הרפואה הסינית, מחקרים קליניים מתקדמים ופורצי דרך ותרגול בודהיסטי. בעולם פועלים כיום כעשרה מרכזים של הקהילה, בתחומי טיפול, תרגולים גופניים ואנרגטיים ועשייה חברתית. 

מלבד פיתוח שיטת הטיפול טאו שיאצו וייסוד קהילת הטאו סנגה, ריוקיו אנדו סן מטפל, מלמד ומרצה בעולם. לאורך עשרים השנים האחרונות הוא כתב מספר ספרים והוציא מספר אלבומים של מוזיקת טאו, אותה הוא חיבר ומנגן.

 
כאמור – הקבוצה תגיע לכפר ורדים ולישובים נוספים  ( ראי לוז מצורף).
 
לוז הפעילות:   יום שלישי  2.8
 
10:30 הגעה לג’ת ינוח – סיור בכפר, מפגש עם אנשים, ארוחת צהריים. 
(עלות 80 ש”ח לארוחה ולסיור בג’ת)
13:00 – ביקור בסדנת הנייר של יזהר בינוח.
13:30-15:30- כפר ורדים מבנה המניין המשפחתי – מנוחה ומפגש עם תושבים וחברי המניין המשפחתי,  נציגי “הגשר הגלילי” ובני נוער .
15:30-16:45 – ביקור ומפגש עם האימאם במסגד בתרשיחא . הליכה קצרה בסמטאות תרשיחא אל המתנ”ס – מפגש עם מוזיקאים יהודים / ערבים.
17:00-  צוק הנשרים מעיליה –  הפוגה , מנוחה, טיפולים, שירה, ארוחת ערב.
 ( 50 ש”ח לארוחה)
20:00 – נסיעה לירושלים.
 
אנשי כפר ורדים מוזמנים להצטרף למפגש  – לכולו או לחלקו.
 
 
 
Tagged with: ,
Posted in אורחים, ניוזלטר 'קולנו'

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’