אתמול חגגנו בר מצווה לילד המיוחד

אתמול חגגנו בר מצווה לילד המיוחד יחד עם עוד שתי קהילות מסורתיות בישראל. דברים שכתבה אחת האמהות על החוויה פורסמו באתר התנועה המסורתית:

"לא חלמתי שנגיע ליום הזה, שנוכל לחגוג בר מצווה בבית כנסת כמו של משפחה רגילה."

3 טקסי בר ובת מצווה לילד המיוחד התקיימו היום. בי"ס אילנות מנהריה בטקס שהתקיים במנין המשפחתי המסורתי כפר ורדים בניהולה של רבת הקהילה הרבה נטלי לסטרג'ר, בי"ס אילנות מירושלים בטקס שהתקיים במורשת אברהם בעיר בניהולו של רב הקהילה הרב יוסף קליינר, בי"ס שקמים מראשל"צ בטקס שהתקיים בקהילת עדת שלום עמנואל ברחובות בניהולו של רב הקהילה הרב מייקי גולדשטיין (בתמונה).
מדבריה של אימו של אחד מחתני בר המצווה מבי"ס שקמים:
"לא חלמתי שנגיע ליום הזה, שנוכל לחגוג בר מצווה בבית כנסת כמו של משפחה רגילה.
13 שנים עברו מאז שנולדתם, יחד אתכם צעדנו בדרך בחלקה היו עליות ובחלקה ירידות, והנה הגענו לרגע בו אתם הופכים מילדים לנערים.
ילדים שלנו, אין מילים לתאר את הגאווה שאנחנו חשים, את האהבה האינסופית, את התודה למה שהפכתם אותנו, לאנשים ולמשפחות חזקות, שיודעים לראות את הטוב ולהעריך את הדברים הקטנים והבאמת חשובים בחיים.
תודה למריאנלה רכזת תכנית בר/בת מצווה לילד המיוחד של התנועה המסורתית ולרב מייקי גולדשטיין רב קהילת עדת שלום עמנואל, על שאיפשרתם לילדינו לצעוד בדרך שעבורם היא חלום, להיות שווים כמו כולם ולעלות לתורה. 
הדת היהודית יש הרבה חמלה ואתם הוכחתם שאנשים וטובים כן פוגשים באמצע הדרך, תמיד בכל מקום, צועדים תמיד בדרך האחדות והאהבה, אהבת החינם."
הרב מייקי גולדשטיין Rabbi Mikie Goldstein קהילת עדת שלום-עמנואל Kehillat Adat Shalom-Emanuel Kehilat Moreshet Avraham (KMA) קהילת מורשת אברהם Rav Yosef Kleiner המנין המשפחתי המסורתי כפר ורדים – Haminyan Hamishpachti Hamsorati Nathalie Lastreger Marianella Kreiman

קישור לספור ותמונה מדף הפייסבוק של התנועה המסורתית

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2170113349696154&id=120386524668857

 
Tסומן בתגיות: , , ,
פורסם בקטגוריה אירוע, בית הכנסת, ניוזלטר 'קולנו'

כתיבת תגובה

כתובת הדוא"ל שלכם לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

*

לוח תפילות ואירועים
הירשמו לניוזלטר השבועי "קולנו"