אזכרה לשלמה דה הרטוך ז”ל

שלמה דה הרטוך

אזכרה לשלמה דה הרטוך ז”ל. כבר חלפו שנתיים לפטירתו של שלמה דה הרטוך ז”ל, חבר ותיק ונאמן של המנין המשפחתי המסורתי. 

האזכרה תתקים ביום ראשון ,י”א בתמוז, 24 ביוני 2018. ניפגש בכניסה לבית העלמין בשעה 17:30. לאחר הטקס בבית העלמין, נתכנס לסעודת מצווה ודברים לעילוי נשמתו במניין המשפחתי המסורתי, מעל לכיכר 8.

זכות גדולה עומדת לשלמה דה הרטוך ז”ל, וראוי שנעלה על נס את פועלו במשך שנים רבות בהתנדבות בבית העלמין; שלמה ידע תמיד, עוד מבית אביו בהולנד, לדאוג לכבוד המתים ולכבוד המשפחות, וזכותן לקבור את מתיהן כרצונן וכדרכן! הוא ראה את שיתוף הפעולה המיוחד שנרקם בבית העלמין בין כל תושבי הכפר: חילונים, קונסרבטיבים ואורטודוקסים העוסקים יחדיו בהתנדבות וללא פלוגתות, כדבר הראוי לציון והערכה, “חסד של אמת”! ערך חשוב, שיש לשמור עליו מכל משמר, למרקם החיים בכפר שהוא ביתנו, בו אנו מתקיימים אלה לצד אלה וזה לצד זו. 

בזכותו נשמרה בבית העלמין אוירה של כבוד ושמירה על המסורת וההלכה היהודית באיזון מוחלט עם כבוד החיים, ורצון המשפחות. אנו תפילה כי אוירה זו תישמר עוד שנים ארוכות, גם הרבה אחרי שהלך מן העולם! 

נכבד את זכרו של שלמה דה הרטוך ז”ל ואת דרכו! כולם מוזמנים לקחת חלק באזכרה ליד קברו בבית העלמין ובבית הכנסת (הקונסרבטיבי) המסורתי!

נודה בטקס זה לכל המתנדבים והמתנדבות שעוסקות ועוסקים בעבודת הקודש וממלאים תפקידי חברה קדישא בדרך של “חסד אמת” צנעה ונועם.

Tagged with: , , , ,
Posted in טקסים, ניוזלטר 'קולנו', קהילה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Events and Prayers Calendar
Subscribe to Weekly Newsletter ‘Kolenu’